آخرین اخبار

15. اسفند 1393 - 16:18   |   کد مطلب: 717
امام جمعه دیشموک گفت: افزایش معنویت و بصیرت از مهمترین دستاوردهای سفرهای راهیان نور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: افزایش معنویت و افزایش بصیرت را از مهمترین دستاوردهای سفرهای راهیان نور است.

 

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل  اشاره‌ای به روز 20 اسفند، روز ملی راهیان نور کرد و گفت: یکی از حرکات خوب و جالبی که از دهه گذشته در کشور ما شروع شده بود بحث بازدید مردم، جوانان و نوجوانان از مناطق عملیاتی است که در طول سال این برنامه انجام می‌شود و این حرکت یک حرکت عظیم فرهنگی است برای نگهداری از انقلاب و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و بسیار مناسب بوده که توسط مسئولان انجام می‌گیرد.

 

وی با بیان این‌که از آثار گناه‌کردن، قساوت قلب است، اظهار کرد: سلب نعمتها از انسانها به علت آثار شوم گناه می‌باشد.

 

وی در ادامه گفت:اگر انسان به گناه آلوده شود آثار گناه بر زندگی او تاثیر منفی بر جای می‌گذارد و باعث می‌شود رزق و روزی کم شود و به دنبال آن انسان دچار معصیت می‌شود و انسان را تا حد کفر می‌برد.

 

 

وی در خطبه دوم اشاره‌ای به ایام فاطمیه داشت وتاکید کرد: مبادا مسلمانان در ایام فاطمیه دچار گمراه واشتباه شوند و قدردان این ایام نباشند.

 

وی خاطرنشان کرد: در هفته احسان ونیکوکاری قرار داریم  و افرادی هستند که از لحاظ مالی ضعیف هستند و نیاز به کمک مالی دارند و ما مردم مسلمان باید با کمکهای نقدی و غیر نقدی خود در این انفاق سهیم باشیم ، چون انفاق در همه حال ضروری است و نباید نسبت به همنوعان خود بی‌تفاوت باشیم.

 

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با بیان این‌که 15 اسفند شروع هفته منابع طبیعی است، عنوان کرد: یکی از نعمت‌های خدادادی که در استان زیبای ما است، وجود طبیعت بکر و مناظر زیبای طبیعی  است .

 

وی اظهار کرد: این یک افتخار است که طبيعتی بکر با این همه زیبایی و پوشیده از گیاهان دارویی که در کشور نادر است اما در طبیعت استان ما موجود است و مسئولیتی که بر دوش ما قرار دارد حفظ و حراست از این طبیعت زیباست.

 

وی گفت:  حفظ و حراست از منابع طبیعی اجر فراوان دارد و امروز زندگی ما بستگی به زندگی و حیات طبیعت دارد.

 

انتهای پیام: و/آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک