آخرین اخبار

12. آذر 1395 - 23:59   |   کد مطلب: 6933
نمایندگان استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی درباره مجلس و نقش آن در قانون گذاری به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در خصوص (10 آذر) روز مجلس گفت : شهید آیت الله سید حسن مدرس ، شاخص مردم سالاری دینی است .

غلام محمد زارعی افزود : مجلس در نظام اسلامی برآمده از اراده های آحاد مردم و تبلور حضور آنها درصحنه است و به همین دلیل ، جایگاه رفیعی دارد .

وی با بیان اینکه مجلس در بیانات امام خمینی (ره ) و فرمایشات رهبری از جایگاه خاصی برخوردار است افزود: این نهاد علاوه بر این که وظیفه قانون گذاری را برعهده دارد، نظارت، تعامل و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه نیز برعهده نمایندگاه است .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی، بر موضوعات اساسی در حوزه قانون گذاری تمرکز شده است و در دوره دهم روی نظارت تمرکز بیشتری خواهد شد .
غلام محمد زارعی گفت : مجلس کنونی، به اقتصاد و اشتغال خواهد پرداخت ودر کنار قانون گذاری خوب، نظارت خوب هم مدنظر است تا مجلس در مقابل مردم، سربلند باشد .

مجلس یکی از قوای اصلی و ناظر در کشور ماست

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت هم در خصوص روز مجلس گفت : مجلس یکی از قوای اصلی و ناظر در کشور ماست و به فرموده امام خمینی ره ، مجلس در راس امور است

غلامرضا تاجگردون افزود : نماینده مجلس به حکم قانون ، اول نماینده ملت ایران است و وظیفه دارد از حقوق ملت ایران در هر کجا با رعایت قانون اساسی و اجرای منویات امام راحل و رهبری دفاع کند .

وی افزود : مقام معظم رهبری فرمودند نماینده ی مجلس باید صرفاً به سوگندنامه ای که یاد کرده مدیون باشد، به همین دلیل انتظار می رود که نماینده مجلس اول از استقلال برخوردار باشد و دوم ، خودش را مدیون رای ملت بداند و براساس نظام و شرع و قانون اساسی ، درمسیری که می خواهد گام بردارد و علاوه بر حقوق و قانون اساسی ، حقوق ملت و موکلانش را پیاده سازی کند .

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم از نمایندگان شهرستان ها این است که به گونه ای عمل کنند که حق ملت ادا شود و مانع از تبعیض شویم و تلاش کنیم تا آنچه که برای رشد و بالندگی ضرورت دارد، محقق شود .

غلامرضا تاجگردون افزود: ما باید قدر مجلس به عنوان سرمایه ای در جمهوری اسلامی را بدانیم و نگذاریم این نهاد مستقل و برگرفته از آراء مستقیم مردم ، خدشه دار شود .

مجلس خوب می تواند، دولت خوب، انتخاب کند

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم گفت: بیشتر نمایندگان مجلس با توجه به مشکلاتی که مردم در زندگی روزمره دارند، وارد مجلس شدند و به همین دلیل، در مجلس دهم دنبال لوایحی هستند که به تولید صنعت و آبادانی به خصوص درمناطق محروم کمک کند .
عدل هاشمی پور افزود: در مجلس فعلی، دو موضوع فرهنگ و اقتصاد از اهمیت زیادی برخوردار است و موردتاکید رهبر معظم انقلاب هم بوده است .

وی با اشاره به اینکه مجلس خوب می تواند، دولت خوب، انتخاب کند گفت: دولت خوب دولتی است که به مردم خدمت صادقانه کند وبرای محرومیت زدایی از مناطق مختلف تلاش کنند. 
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه مجلس فعلی ، تعامل خوبی با دولت دارد و امیدواریم خروجی این تعامل به حل مشکلات اقتصادی مردم ختم شود .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک