آخرین اخبار

2. آذر 1395 - 18:36   |   کد مطلب: 6756
فرمانداری کهگیلویه علی پوزش گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری با هدف ارتقای محیط زیست دفع فاضلاب می باشد و با اتمام این پروژه بسیاری از آلودگی‌ها و عوارض ناشی از آن کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   فرماندار کهگیلویه به همراه مدیر آبفای شهری و کارشناسان و مشاورین از پروژه های دفع فاضلاب شهری دهدشت بازدید بعمل آوردند.

 

علی پوزش گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری با هدف ارتقای محیط زیست دفع فاضلاب می باشد و با اتمام این پروژه بسیاری از آلودگی‌ها و عوارض ناشی از آن کاهش می‌یابد.

 

فرماندار کهگیلویه اجرای پروژه شبکه دفع و هدایت فاضلاب شهری را از موثر ترین راهکارهای رفع این معضل دانست و گفت: با توجه به توسعه روزافزون شهر و همچنین افزایش جمعیت شهری ایجاد زیرساخت های مناسب که جوابگوی نیازهای رو به افزایش شهروندان در زندگی شهری باشد امری ضروری است و شبکه دفع فاضلاب شهری یکی از این ضروریات می باشد .

 

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه چندین سال است که در سطح شهر دهدشت آغاز شده و پیشرفت نسبتا خوبی هم داشته است اما برای اجرای کامل آن نیاز به  اعتبارات بیشتری می باشد.

پوزش گفت: انتظار می رود که شهروندان با اجرای این پروژه همراهی کنند و درصورتی که این پروژه تکمیل و نهایی شود  می‌توان از آن در امر کشاورزی استفاده بهینه نمود .

 

وی در ادامه گفت: کل شبکه جمع آوری فاضلاب شهری که تا کنون کار شده است هفده هزار و 165 متر می باشد که تعداد زیادی از خانوارها از خدمات شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب بهره مند می باشند.

 
وی تصریح کرد: که هم اکنون پروژه شبکه فاضلاب در حال اجرا است و تعداد دو هزار و 81 متر انعشاب در دست اقدام می باشد .
 

پوزش  خط انتقال فاضلاب شهری را سه هزار و 51 متر دانست و گفت: تعداد 656 فقره انشعاب در مدار قرار گرفته است.

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک