آخرین اخبار

11. اسفند 1393 - 17:39   |   کد مطلب: 661
بازدید از دستگاه آبشیرین کن لیکک و مخزن ۱۵۰۰۰ هزار متر مکعبی این شهرستان از دیگر برنامه های سفر مهندس جانباز به شهرستان بهمئی خواهد بود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، مهندس سید علی لدنی نژاد”  در ادامه سفر هفته گذشته مهندس حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد وی فردا به شهرستان بهمئی سفر خواهد کرد .

این مسئول با اشاه به سفر هفته گذشته مدیر عامل آب و فاضلاب کشور  و بازدید و افتتاح از پروژه های شهرستان های بویراحمد و گچساران گفت : یکی از اهداف سفر مجدد این مسئول کشوری به شهرستان بهمئی بازدید از منابع تامین آب این شهرستان گرمسیری استان است .

وی با اعلام اینکه در این سفر یک حلقه چاه تامین آب شرب شهرستان بهمئی به بهره برداری خواهد رسید افزود : بازدید از دستگاه آبشیرین کن لیکک و مخزن ۱۵۰۰۰ هزار متر مکعبی این شهرستان از دیگر برنامه های سفر مهندس جانباز به شهرستان بهمئی خواهد بود .

لدنی نژاد با بیان اینکه در این سفر حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستان بهمئمی در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی مدیرعامل آب و فاضلاب کشور را همراهی خواهند کرد تاکید کرد : یکی از مهمترین برنامه های سفر مدیر عامل آب و فاضلاب کشور بازدید از خط آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی می باشد ./عصر دنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک