آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 0:06   |   کد مطلب: 6565
شهرستان چرام علیرغم داشتن هنرمندان،شاعران و نویسندگان ممتازی که دارد و همیشه در برپایی مناسبت ها و برنامه های فرهنگی و هنری در استان زبانزد می باشد، اما متاسفانه هیچ گونه زیر ساخت فرهنگی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،با حضور امام جمعه ،فرماندار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و چرام ،شهردار و شورای شهر ،بخشدار مرکزی ،اساتید خط استان،انجمن خوشنویسان شهرستان چرام افتتاح شد.

در این آئین که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام برگزار شد نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد پراهام رئیس انجمن خوشنویسان چرام در محوطه اداره ارشاد چرام  راه اندازی و در پایان این مراسم حکم رئیس انجمن خوشنویسان چرام به پراهام اهدا شد.

گفتنی است کارگاه آموزشی خوشنویسی به مناسبت افتتاح انجمن خوشنویسان چرام در باغ عمران شهرک با حضور اساتید و هنرجویان استانی برگزار شد.

از حاشیه های این مراسم این بود که برای اولین بار نمایشگاه آثار خوشنویسی به علت نبود فضای مناسب و نگارخانه و فرهنگسرا در حیاط استیجاری اداره ارشاد اسلامی چرام برگزار شد که موجب تعجب حاضران و هنرمندان شد.

همچنین بازدید تقی زاده  استاد دانشگاه و  مجری توانای شبکه استانی دنا از این نمایشگاه و تحسین تابلوهای هنرمند چرامی از دیگر حاشیه های این نمایشگاه بود.

حضور مرد هزار چهره و هنرمند فعال شهرستان چرام و کهگیلویه ،رحیم دادوند که به تازگی مدیریت سینما دهناد را به عهده گرفته و جنب و جوش وی در این نمایشگاه از دیگر حاشیه های این نمایشگاه و افتتاح انجمن بود.

شهرستان چرام علیرغم داشتن هنرمندان،شاعران و نویسندگان ممتازی که دارد و همیشه در برپایی مناسبت ها و برنامه های فرهنگی و هنری در استان زبانزد می باشد، اما متاسفانه هیچ گونه زیر ساخت فرهنگی ندارد و تاکنون هیچکدام از دولت ها به ساخت فرهنگسرا و یا نگارخانه در این شهر توجهی ننموده که امیدواریم دولت تدبیر و امید و مسئولان شهرستانی و استانی به این مهم توجه نموده تا جوانان علاقه مند و مستعد این شهرستان بتوانند در یک مکان مناسب فعالیت نمایند./صبح خرد

:dsc_0250-copy

dsc_0247-copy dsc_0251-copydsc_0252-copydsc_0255-copydsc_0258-copydsc_0261-copydsc_0265-copydsc_0266-copydsc_0267-copy

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک