آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 0:04   |   کد مطلب: 6564
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به اظهارات روز گذشته معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص توجیه اقتصادی نداشتن فسفات چرام و تعطیلی این معدن واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، پایگاه خبری صبح زاگرس روز گذشته در گزارشی به بررسی وضعیت معدن فسفات چرام و سخنان معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعلام وزارت صنعت مبنی بر توجیه اقتصادی نداشتن این معدن پرداخت. اینجا ( کلیک کنید)

"مجید محنایی" معاون استاندار کهگیلویه روز گذشته در شورای گفت‎وگوی بخش خصوصی و دولت به دستاوردهای سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت درخصوص معدن فسفات چرام عنوان کرد: این پروژه از نظر وزارت‎ صنعت و معدن توجیه اقتصادی ندارد و در این رابطه کاری از عهده ما برنمی‎آید.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  در مجلس شورای اسلامی به این اظهارات محنایی و خبر واکنش نشان داد و گفت:بنده با معاون استاندار صحبت کردم و ایشان گفتند به این صراحت خبر تعطیلی فسفات چرام را اعلام نکردم.

عدل هاشمی پور افزود: آخرین خبر این است که سازمان اقتصادی کوثر در حال مطالعه و امکان سنجی معدن فسفات چرام است و به حول و قوه الهی عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد:این کار به این بزرگی نیاز به بررسی و مطالعه و امکان سنجی دارد که در حال انجام است.

عدل هاشمی پور بیان کرد:انسان های مایوس و فاقد روحیه اعتماد به نفس یا می گویند نمی شود و فایده ای ندارد و یا می گویند ابزار و پول و شانس نداریم این ها از درگاه خدا مایوس هستند.

نماینده کهگیلویه و چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:همه راهها را رفته ام دو هفته مهلت بدهید همه چیز روشن می شود.

این اظهارات در حالی بیان می شود که به گفته فرماندار چرام  عملیات اکتشافی معدن فسفات این شهر از سال 1349 آغاز و تا سال 1372 به طول انجامید و پس از آن مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی شروع شد. 

برای مشاهده جدیدترین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد و اخبار داغ و متنوع از ایران و جهان عضو کانال تلگرام صبح زاگرس شوید: ( آدرس کانال تلگرام:  @sobhezagros) کلیک کنید.

کانال تلگرام صبح زاگرس به عنوان فعال ترین کانال خبری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت سوژه ها، تصاویر و گزارش های مخاطبان گرامی است. سایت و کانال صبح زاگرس را به دوستان خود معرفی کنید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک