آخرین اخبار

11. آبان 1395 - 0:45   |   کد مطلب: 6544
بعد از وعده های مکرر و اشاره های فراوان مدیران ارشد استانی درباره تغییر مدیران بانکی، تغییر مدیر امور شعب بانک ملت استان کهگیلویه و بویراحمد قطعی شد و او حکم مسئولیت جدید خود را دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، بر اساس حکم هادی اخلاقی فیض‌آثار مدیرعامل بانک ملت، قوام دوستانی مدیرشعب بانک ملت کهگیلویه وبویراحمد به سمت مدیر امور شعب بانک ملت استان ایلام منصوب شده است.

دوستانی ،پیش از این مدیر بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد بود و در سال سوم از دوره خدمتش، چالش‌های کاری  جدی را با مجموعه اقتصادی این استان پیدا کرده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۲ روز پیش در نشست شورای بانک‌ها، و بعد از قرائت گزارش عملکرد بانک ملت در پرداخت تسهیلات طرح رونق، گفته بود که کاری که باید می‌کردیم، کردیم ولی انتظار از بانک ملت این نیست که حتی یک فقره تسهیلات رونق را به تولیدکنندگان پرداخت نکند؛ اشاره استاندار به مکاتبه با مدیرعامل این بانک در تهران پیرامون عملکرد قوام دوستانی بود.

بعد از این کش و قوس‌ها بود، که حکم جدید مسئولیت وی در استان ایلام صادر شد تا منتظر معارفه مدیر جدید بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد در چند روز آینده باشیم.

گفته می‌شود، آقای نمازی، معاون بانک ملت استان یزد، جانشین وی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تغییر یکی دیگر از مدیران بانک های استان قطعی شده و به زودی اعلام می شود.

حکم-قوام-دوستانی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک