آخرین اخبار

5. آبان 1395 - 0:13   |   کد مطلب: 6510
خادمی با بیان اینکه باید قدردان امنیت و اقتدار نظامی کشورمان باشیم، گفت: متاسفانه در طول چند ماه اخیر، سخنرانی هایی در خصوص لزوم کم رنگ شدن توان نظامی و دفاعی ازسوی برخی از مسئولان داشتیم که واقعا طرح چنین سوالاتی جای سوال دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی « تهران نیوز» با اشاره به اهمیت امنیت ایران در سطح منطقه گفت: به دلیل وجود گروه های تروریستی و داعش در سطح منطقه، شاهد فضای بی امنی در کشورهایی همچون عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و … هستیم اما به برکت توان نظامی و اقتدار دفاعی ایران، کشورمان در امنیت کامل به سر می برد و این موضوع به برکت حضور نیروهای امنیتی و سربازان گمنام است.

وی افزود: متاسفانه در طول چند ماه اخیر، سخنرانی هایی در خصوص لزوم کم رنگ شدن توان نظامی و دفاعی ازبرخی از مسئولان داشتیم که واقعا طرح چنین سوالاتی جای سوال دارد، چرا که گروه های تروریستی و تکفیری در نزدیکی ما قرار دارند اما جرات وارد شدن به مرزهای کشورمان را ندارند و این موضوع نشان دهنده ترس آنها از اقتدار نظامی ماست که باید قدردان این مسئله باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با بیان اینکه باید در همه عرصه های فرهنگی،اجتماعی،سیاسی، اقتصادی و … عملکرد خوبی داشته باشیم، گفت: همان اندازه که نیروهای نظامی برای کشورمان ایفای نقش می کنند و حتی حاضرند برای امنیت کشورمان جانشان را به خطر بیندازند، و کاش نیروهای دولتی در عرصه های مختلف فعالیت چشمگیری داشته باشند و موجب کاهش دغدغه مردم در مسائل معیشتی، فرهنگی و اجتماعی شوند.

خادمی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه هنوز برخی از ایرادات قراردادهای نفتی رفع نشده است، گفت:حداقل ۱۱ ایراد اساسی در مجلس مطرح شد که هنوز رفع نشده است و قراردادهای جدید نفتی خلاف صریح رهبری است لذا از ابعاد مختلف شرعی، قانونی مغایرت با نظام آبرومند جمهوری اسلامی دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت‌های خارجی در این قراردادها، مالیات پرداخت نمی‌کنند و ایرادات دیگری دارد که باید رفع شود.

انتهای پیام/رض

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک