آخرین اخبار

4. آبان 1395 - 23:57   |   کد مطلب: 6502
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان حق ندارد در انتصابات خودسر عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سید موسی خادمی عصر امروز در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انتصاب مدیران کل وزارتخانه‌ها باید با استانداری کهگیلویه و بویراحمد هماهنگ باشند و نمی‌تواند بدون هماهنگی مدیرکلی منصوب کنند و اگر به توافق نرسیدند باید برای داوری با معاون اول رئیس جمهور هماهنگ کنند.

خادمی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران کل برای انتخاب مدیران باید با فرمانداران هماهنگ کنند و اگر با هم اختلاف داشتند باید با استانداری این استان هماهنگی کنند و حق ندارند بدون طی روال قانونی دست به انتصاب مدیران خود بزنند.
وی تاکید کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد بین مدیران کل و فرمانداران قضاوت می‌کنند و مدیرکل حق ندارد سر خود کاری انجام دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران کل برای انتخاب مدیران با جای دیگر هماهنگ نکنند.
وی با اشاره به عملکرد برخی از بانک‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی و دادن تسهیلات به واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم همکاری، برخی از مدیران بانک‌ها تغییر خواهند کرد.

برای مشاهده جدیدترین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد و اخبار داغ و متنوع از ایران و جهان عضو کانال تلگرام صبح زاگرس شوید: ( آدرس کانال تلگرام:  @sobhezagros) کلیک کنید.

کانال تلگرام صبح زاگرس به عنوان فعال ترین کانال خبری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت سوژه ها، تصاویر و گزارش های مخاطبان گرامی است. سایت و کانال صبح زاگرس را به دوستان خود معرفی کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک