آخرین اخبار

1. آبان 1395 - 18:54   |   کد مطلب: 6487
امام جمعه موقت یاسوج گفت:این سازمان ملل بی خاصیت فقط در جهت خواسته‌های استکبار جهانی حرکت می‌کند و نوکر بی چون و چرای آمریکا شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس موسوی اعظم درخطبه اول نماز جمعه ظهر امروز که در مرکز کهگیلویه وبویراحمد و با حضور مردم متدین یاسوج برگزار شد با بیان اینکه بین فقیر و مسکین تفاوت وجود دارد،افزود:فقیر ممکن است که آذوقه چند روز خود را داشته باشد اما مسکین کسی است که از همه جا مانده و درمانده است و توانایی فراهم کردن مایحتاج روزانه خود را ندارد.
امام جمعه موقت یاسوج گفت:انسان هایی که انفاق میکنند و به فقیر ومسکین کمک میکنند در هر دو زندگی دنیوی و آخروی مورد رحمت پروردگار قرار میگیرند.

وی به گفته امام علی ع که برای انسان در دنیا سه مصائب وجود دارد که از هیچ کدام آنها عبرت نمیگیرد اشاره کردو گفت:مصیبت اول اینکه هر لحظه از عمر ما کم می شود و ما عبرت نمیگیریم و مصیبتهای دوم و سوم به ترتیب حساب رسی در مال و روزی وتکبر و غروراست.

 امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه مؤمنین همیشه مراقب رفتار و کردار خود هستند اظهار کرد: آن‌ها برای عمر خود برنامه دارند و سعی می‌کنند از تلف شدن عمر خود با انجام کارهای درست و برنامه‌ریزی شده استفاده کنند.

موسوی‌اعظم افزود: مؤمنین همچنین دچار کبر و غرور نمی‌شوند چرا که کبر و غروردر مسایل عبادی مانع نزدیک شدن به خداوند می شود.
وی افزود: مؤمنین همچنین بر مالی که دارند حسابرسی می‌کنند و متوجه هستند مالی که به دست آورده‌اند از چه راهی بوده و باید در چه راهی هزینه شود.

موسوی‌اعظم در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر یاسوج به موضوع سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این سازمان بی خاصیت فقط در جهت خواسته‌های استکبار جهانی حرکت می‌کند و نوکر بی چون وچرای آمریکا شده است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص سرنوشت سازمان ملل گفت: آن حضرت به خوبی بیان کرد که سازمان ملل مجری ابرقدرت‌ها شده زیرا در این سازمان حق وتو است و به معنای نادیده گرفتن حق کشورهای دیگر وهمانند وزیرانی است که مطیع امر نمایندگان هستند.

وی به جنایت‌هایی که آمریکا در جهان به خصوص افغانستان ،یمن و عراق با پول های عربستان مرتکب می‌شود و بانی بسیاری از کشت و کشتارهاونقض ارزش ها در جهان است،افزود: می‌بینیم که در داخل کشور برخی به غلط سنگ محبت این قدرت استکباری و ظالم را به سینه می‌زنند که اشتباه و بیراهه میروند .

موسوی اعظم افزود: مگر آمریکا به غیر از تخریب و کشتار مردم و ارزش ها در کشورهای دیگر کار دیگری می‌داند.
وی گفت: پیش از انقلاب همه موضوع کاپیتولاسیون را شنیده‌ایم که آن‌ها چگونه به دنبال ضایع کردن حق و حقوق یک ملت حتی در داخل کشور خودشان بودند.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه مسئله ولایت  یک دفعه در ایران به وجود نیامد چرا که مردم محب و مرید امام حسین ع و اهل بیت بودند اظهار کرد:همین محبت بود که رژیم منهوس پهلوی را سرنگون کرد وانقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی ره رابه پیروزی رساند.

مرضیه سادات غلامی

انتهای پیام /

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک