آخرین اخبار

22. مهر 1395 - 20:51   |   کد مطلب: 6420
مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح گفت: برخی از مسئوولان کشور تازه از خواب بیدار شدند و اعتراف می‌کنند که آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در جمع هیأت رزمندگان شهرستان گچساران اظهار کرد: امامان مظهر رأفت و رحمت جامعه کنونی و پیشین هستند.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: جهل و بی‌بصیرتی عده‌ای که خود را مسلمان می‌نامیدند، نماز می‌خواندند و روزه می‌گرفتند باعث به وقوع پیوستن جنایت تکان‌دهنده‌ای به نام عاشورا در صدر اسلام شد.

وی گفت: از حادثه عاشورا نکات مهمی می‌توان آموخت و با اوضاع فعلی خود تطبیق داد تا با عبرت گرفتن از آن شاهد تکرار تلخ چنین اتفاقاتی در جامعه اسلامی نباشیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر تصریح کرد: یکی از این نکات قابل تامل که با  زمان امروز ما قابل مقایسه است، پدیدار شدن گروه‌هایی است که با نام اسلام و دین به کشتار و قتل و جنایت دست زده و این جنایات را یک نوع عمل ثواب و به قصد تقرب به خدا و بهشت انجام می‌دهند.

وی اذعان داشت: این اتفاق در زمان ما بار دیگر به جریان افتاده و جهالت و بی‌بصیرتی باعث به وقوع پیوستن جنایات تکان‌دهنده شده است و این را بدانیم در واقعه عاشورا در صف مقابل حسین بن علی(ع)  همه مسلمان بودند و دشمن خارجی و غیر مسلمان نبود و آگاه باشیم که امروز دشمن با همین سیاست اموی به جنگ مسلمانان آمده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح خاطرنشان ساخت: اسلام آن‌قدر که در پیمان‌شکنی مظلوم بوده در برابر شمشیرزنی مظلوم نبوده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند به دشمنان اسلام نباید اعتماد کنید؛ مانند قضیه برجام است که دشمن به تعهدات خود عمل نکرد.

وی گفت: برخی از مسوولان کشور تازه از خواب بیدار شدند و اعتراف می‌کنند که آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است.

این مسوول در ادامه گفت: دشمنان نظام و انقلاب این نکته مهم را به خوبی بدانند و فراموش نکنند که ملت آگاه و بابصیرت ایران اسلامی در هیچ زمینه‌ای از جمله طرح برجام و مسائلی از این قبیل تسلیم زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های آنان نمی‌شوند.

حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: توان دفاعی و روحیه دفاعی ما سبب شد آمریکا یا هر کشور دیگری به فکر حمله به ما نباشد لذا امروز هم مانند گذشته به روحیه و اخلاق انقلابی نیاز داریم.

وی به عهدشکنی‌ غربی‌ها و به خصوص آمریکایی‌ها اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود درباره برجام عمل کرده است، اما هنوز اقدام مؤثری از جانب آمریکا و غرب در این باره انجام نشده است.

انتهای پیام/82030/ج30/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک