آخرین اخبار

18. مهر 1395 - 20:58   |   کد مطلب: 6396
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به انتخاب شام غریبان برای اجرای «شور حسینی» گفت: به نظر می‌آید برگزاری مراسم دهدشت در شب کار اشتباهی است.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب در نشست هماهنگی برگزاری مراسم «شور حسینی» در دهدشت با نامطلوب خواندن این برنامه در سال گذشته یادآور شد: همان موقع قبل از برگزاری برنامه هم نکاتی را متذکر شده بودیم اما گوش متولیان امر به حرف‌های ما بدهکار نبود.

 

وی با بیان اینکه امیدوارم امسال تذکرات و پیشنهادها ترتیب اثر داده شود، اضافه کرد: وقتی قرار است برنامه‌ای از شبکه‌های ملی انعکاس داده شود باید همه جوانب در نظر گرفته و کارشناسی شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه حرف‌های خود را دلسوزانه و نه از روی غرض دانست و تصریح کرد:سال گذشته که اتفاقی در زمان اجرای مراسم پیش آمد و ترس و دلهره بر شهر غالب گشت و جمعیت از هم پاشید تجربه‌ای شود تا برنامه‌ریزی بهتری برای این مراسم صورت گیرد.

kohgiluyeh.ir
وی افزود:شرایط دهدشت نسبت به سایر شهرها متفاوت است و اجرای چنین مراسمی در شب نیاز به کنترل بیشتری دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به انتخاب شام غریبان برای اجرای «شور حسینی» گفت: به نظر می‌آید برگزاری مراسم دهدشت در شب کار اشتباهی است و پیشنهاد داریم در صورت امکان روز عاشورا که هم حضور هیأت‌ها منسجم‌تر است و هم شرایط مهیا است برای پوشش زنده انتخاب شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک