آخرین اخبار

18. مهر 1395 - 11:29   |   کد مطلب: 6394
واکاوی همسویی برخی رسانه های اصلاح طلب با شبکه های وهابی؛
میکس هجمه به سوگواری ها با تلاش برای فرار از فیشهای نجومی
همزمان با رسوایی های عناصر اصلاح طلب دولتی در برداشتهای نجومی از بیت المال، حمله به سوگواری ها نیز با بهره گیری از همین فضا ترتیب داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، هرساله با نزدیک شدن به ایام سوگواری محرم، شبکه های وهابی ضد شیعی تلاش گسترده خود را برای هجمه به آیین ها و خادمان سوگواری های حسینی از جمله مداحان اهل بیت آغاز می کنند.

 

در سال جاری نیز این رویه ادامه دارد اما همزمان با رسوایی های عناصر اصلاح طلب دولتی در برداشتهای نجومی از بیت المال، حمله به سوگواری ها نیز با بهره گیری از همین فضا ترتیب داده شده است.

 

انتشار تصاویر جعلی از چک هایی در وجه برخی مداحان که تصادفا !! از بانک نزدیک به شهرداری تهران هم هست و البته وجود خارجی هم ندارد نشان می دهد که در این پروژه به صورت همزمان حمله به رقیب انتخاباتی احتمالی، ماست مالی رسوایی فیشهای نجومی و همچنین هجمه به سوگواری های حسینی را دنبال می کند.

 

اصلاح طلب ها برای فرار از رسوایی غارت قانونی شده بیت المال در قالب فیشهای نجومی، پیشتر فیشهای حقوقی جعلی برای افرادی چون حسین شریعتمداری و... نیز طراحی و منتشر کردند.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک