آخرین اخبار

17. مهر 1395 - 0:57   |   کد مطلب: 6381
در چهلمین روز عروج ورزشکار خوش اخلاق و تکنیکی فوتبال شهر سوق زنده یاد سجاد (هانی) رضایی تیم پیشکسوتان شهرستان رامهرمز مهمان پیشکسوتان فوتبال شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه بود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   دو تیم نیمه اول جهت شناخت همدیگر بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و این تیم پیشکسوتان سوق بود که توانست از میزبانی استفاده و دقیقه ده به گل برسد.بعد از این گل حملات هر د وتیم ثمری نداشت تا نیمه اول با همین تک گل دو تیم به وقت استراحت بروند.

 

در نیمه دوم شناخت مربیان تیم ها از همدیگر باعث شد شاهد بازی جذابتر و ایجاد موقعیت ها بیشتر روی دروازها باشیم که تیم سوق چندین موقعیت خوب و تک به تک را از دست دادند و تیم رامهرمز هم یکبار به تیر افقی زدند تا اینکه در اوج حملات هر دو تیم این پیشکسوتان شهر سوق بود که موفق شد روی سانتر از جناح راست بهروز رسولی دقیقه ۶۵ و تعلل مدافعان رامهرمز توپ پشت شش با ضربه شیرجه مانند جمال حسنی مهاجم نا آرام خود به گل دوم برسد.

 

بعد از این گل تیم سوق بجای اینکه به حفظ گلهای زده باشد درصدد گلهای بیشتر بودند که این خود باعث شد تیم رامهرمز از این موقعیت استفاده و یکبار از درون محوطه هیجده و دقیقه ۷۵ با شوت زیبای سروستانی از بالای دستان دروازبان و در زاویه مخالف دروازه پیشکسوتان سوق را باز کند.

 

دقایق پایانی در حال سپری شدن بود که کار گروهی و خالی ماندن پشت دفاع و در یک رفت و برگشت دقیقه ۸۷ عبدالله مرادی دروازه پیشکسونان سوق را باز کند تا این بازی گرامیداشت برنده نداشته باشد.

 

این درحالی است تیم پیشکسوتان رامهرمز درنیمه دوم بازی به مراتب بهتری از خود به نمایش گذاشتند.

 

جادارد از حضور تیم پیشکسوتان شهرستان رامهرمز که دعوت ما را پذیرفتند و همچنین بر سر قبرزنده یاد حضور بهم رساندند و تیم پیشکسوتان سوق ،داواران عزیز، تماشاگران محترم و مهمان ویژه اقایان دانشفر و دکتر انوری و أقای سعید محمدی ریاست هیئت فوتبال سوق که باعث دلگرمی خانواده مرحوم رضایی و اهالی ورزش وزنده نگاه داشتن یاد آن عزیز سفرکرده گردید تقدیر و تشکری داشته باشیم.

این بازی در یک نگاه:

شهر سوق
ورزشگاه شهید بهشتی
جمعه ۹۵/۷/۱۶
پیشکسوتان شهر سوق ۲
گلها : دقیقه ۱۰ و۶۵ جمال حسنی

پیشکسوتان شهرستان رامهرمز ۲
گلها : دقیقه ۷۵ محمدتقی سروستانی ودقیقه ۸۷ عبدالله مرادی
داوران : حاج علی سینا حسینی لیر .به کمک علیرضا هادی پور وحسن تقوی
اسامی تیم سوق
امرالله کرمی.کیومرث دوستکام .مندنی سعیدی. کامل صادقی. علی حسن راز. یعقوب سعیدی.بهروز رسولی. رحمان عزیزی . مکی سیدی پور.سلیمان کریمی .احد حسنی . علی شریعتی. جمال حسنی. علیزاده تخشا. روح الله رضایی. یدالله کاظمی. فرود شیخی .آلاقلی غندی. باقر یزدان پرست
سرپرست .محمدحسین منصوری .مربی سید سلیمان کریمی

اسامی تیم رامهرمز
محمدتقی رحمانی.سیف الله مرادی.محمد قیصری.سهراب جلالی.مسعود خادمی.محمد تقی سروستانی.اکبر نوذری.عبدالله مرادی.حسین نوذری.مسعود اسکندری.کامبیز کاید.رضا مرادی.سهراب احمدی.
مدیر.منوچهراحمدی .سرمربی عبدالمحمد آقا طبا سپرست .مرداد کمایی و عبدالستار جلالی

photo_2016-10-07_22-14-25photo_2016-10-07_22-14-41photo_2016-10-07_22-14-51photo_2016-10-07_22-15-07photo_2016-10-07_22-15-14photo_2016-10-07_22-15-26photo_2016-10-07_22-15-33

کیومرث دوستکام خبرنگار شهر سوق

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک