آخرین اخبار

14. مهر 1395 - 15:02   |   کد مطلب: 6370
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به تخریب تپه طبیعی و قطع درختان مشرف به دانشگاه یاسوج توسط این دانشگاه واکنش تندی نشان داد وگفت: مسئولان دانشگاه یاسوج دولت خودمختاری راه انداخته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،علی اکبری تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به تخریب تپه طبیعی و قطع درختان مشرف به دانشگاه یاسوج توسط این دانشگاه، اظهار کرد: این کار دانشگاه یاسوج غیرقانونی است و باید پاسخگوی این اقدام غیرمسئولانه و غیرکار‌شناسانه خود باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد شدید از مسئولان دانشگاه یاسوج با بیان اینکه متأسفانه برخی با اینگونه کار‌ها بر پیکره شهر ضربات مهلکی می‌زنند، اظهار کرد: این افراد به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و دولت خودمختاری راه انداخته‌اند.

اکبری تبار با بیان اینکه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که به این مسئله ورود پیدا کنند، گفت: دانشگاه یاسوج بدون هرگونه مجوزی یکی از زیبا‌ترین تپه‌های طبیعی یاسوج را تخریب و شماری از درختان را نیز قطع کرده است.

وی تصریح کرد: هر روز مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در جلسات مختلف صحبت از جاذبه‌های طبیعی و بکر یاسوج برای جذب گردشگر و مسافر سخن می‌گویند، در حالی که مسئولان دانشگاه یاسوج بدون توجه و در یک اقدام غیرهماهنگ تپه طبیعی یاسوج را مثل آب خوردن تخریب کردند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: در گذشته نیز تپه معروف به تپه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی غیرکار‌شناسی تخریب شد و خسارت زیادی را بر بیت المال هم وارد کرد و اکنون دانشگاه یاسوج این کار را کرده است.

اکبری تبار با ابراز نگرانی از این وضعیت که هر کس از راه رسید بخشی از منابع طبیعی این شهر و دیار را تخریب یا تصاحب می‌شود، گفت: این تپه جزء منابع ملی محسوب می‌شود که دارای مناظری چشم نواز و دیدنی برای گردشگران و مسافران بود.

وی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد خواست تا نسبت به این مسئله حساسیت نشان دهند و افزود: اجازه ندهید تا منابع طبیعی و شهر یاسوج با اینگونه اقدامات نادرست به شهر بی‌روح تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک