آخرین اخبار

7. مهر 1395 - 23:13   |   کد مطلب: 6340
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدمات پشتیبانی و پذیرایی از 20 هزار نفر روز مدعوین کنگره ملی شهدای استان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،مجید محنایی، با بیان این مطلب در هشتمین نشست کمیته پشتیبانی اجلاسیه شهدای استان، گفت: دستگاه های دولتی استان برای برگزاری هر چه با شکوه تر این کنگره بسیج هستند و بخش خصوصی نیز فعال است.

وی، به برگزاری مرتب جلسات کمیته پشتیبانی ستاد برگزاری اجلاسیه و  کنگره سرداران و شهدای استان با هدف آمادگی هر چه بیشتر امکانات اشاره کرد و افزود: این کمیته امور مربوط به حمل و نقل، اسکان و پذیرایی میهمانان و مدعوین و هرچه باشکوه تربرگزار شدن این اجلاسیه را پیگیری می کند.
محنایی، با بیان اینکه مسئولین کمیته های حمل و نقل، اسکان ، انرژی، تغذیه و پذیرایی و کمک های غیرمردمی در این نشست گزارش کار خود را ارایه دادند، گفت: تا کنون امکانات اسکان یک هزار نفر میهمان و مدعو این اجلاسیه از طریق میهمان سراهای دولتی فراهم شده است.
رئیس کمیته پشتیبانی اجلاسیه شهدای استان در ادامه افزود: در زمینه تأمین خودروهای مورد نیاز که بیش از 100 خوردو سنگین و 200 خودوری سبک پیش بینی شده است بخشی از این نیازمندی ها از طریق دستگاه های دولتی و غیردولتی تأمین شده است و مابقی نیز در شرف تأمین هستند.
وی، با بیان اینکه دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران دردفاع مقدس و عضو شورای تشخیص مصلحت نظام و بسیاری از مدیران دولتی و فرماندهان سپاه از میهمانان این اجلاسیه هستند، اظهار داشت: هماهنگی های مربوط به انتقال میهمانان از طریق فرودگاه یاسوج صورت گرفته و امکانات لازم در این راستا مهیا شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه تلاش خود را برای برگزاری باشکوه کنگره سرداران و شهدای استان انجام می‌شود، گفت: برگزاری مطلوب این کنگره مستلزم حمایت و همکاری تمامی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها است.
محنایی، تأکید کرد: همه امور پشتیبانی، لجستیکی و تدارکاتی اجلاسیه و کنگره سرداران و شهدای استان به نحو مطلوبی در حال پیگیری است .
وی، خاطر نشان کرد: این کمیته تا زمان  و حین برگزاری اجلاسیه شهدای استان که یک رویداد عظیم فرهنگی و ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد است به صورت مرتب جلسات هماهنگی را با هدف برگزاری باشکوه این اقدام بزرگ فرهنگی برگزار می کند.

کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد 11 تا 15 مهرماه امسال در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار می شود.

انتهای پیام/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک