آخرین اخبار

31. شهريور 1395 - 15:20   |   کد مطلب: 6248
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه امروز امنیت ایران اسلامی بر پایه قدرت بلا منازع نظامی ایران اسلامی گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ما ایستاده ایم و تا آخرین قطره خون برای دفاع از کیان این ملت و مملکت خواهیم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی صبح امروز در مراسم رژه مشترک نیروی مسلح کهگیلویه وبویراحمد با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با عید سعید غدیر گفت: رژه با صلابت نیروی مسلح نمادی از قدرت ،اقتدار و شهامت مردم این سرزمین به دشمنان است.

 

هشت سال دفاع مقدس ،ملت ایران را ایستاده تر کرد

وی به سخنان معمار کبیر انقلاب در مورد هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همانگونه که امام (ره) فرمودند جنگ برای ما یک نعمت بود نه از اینکه جنگ بود ،بلکه به ما ایستادگی و رشادت و شهادت را آموخت.

 

خون همیشه بر شمشیر پیروز است

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: آنچه که امروز از چند هزار سال پیش نیز بر همه عیان است و می توانیم به آن اشاره کنیم این است که در کتاب آسمانی قرآن آمده است که پیروزی با مظلومان است و این خون است که بر شمشیر برنده پیروز می شود همانگونه که در جنگ شاهد آن بودیم.

 

بوعلی بیان داشت: اگر امام راحل فرمودند ما در جنگ ابهت شرق و غرب را شکست دادیم نشانه این است که توانستیم و می توانیم .

 

توان نظامی ریشه های پر بار انقلاب است

وی در ادامه با ذکر سخنی از امام راحل که فرمودند ما در جنگ ریشه های انقلاب را پر بار نمودیم ، بیان کرد: یکی از نشانه های ریشه های پر بار انقلاب توان و اقتدار نظامی ایران اسلامی است و این قدرت نظامی بوده که دشمن را زمین کرده و ما را به قدرتی برتر در معادلات منطقه بدل کرده است.

 

امنیت ایران اسلامی برگرفته از اقتدار نظامی است

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه امروز امنیت ایران اسلامی بر پایه قدرت بلامنازع نظامی ایران اسلامی گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ما ایستاده ایم و تا آخرین قطره خون برای دفاع از کیان این ملت و مملکت خواهیم ایستاد.

 

بوعلی به سخنان رهبر انقلاب در جمع فرماندهان سپاه نیز اشاره داشت و افزود: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب فرمودند این اقتدار نظامی ایران اسلامی بود که در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد کرده است و آنها را به پای میز مذاکره نشانده است.

 

وی ادامه داد:اگر این قدرت نظامی نباشد و ما در خارج از مرزها علیه دشمن نجنگیم نمی توانیم امنیت کشور را تأمین کنیم.

 

اقتدار نظامی ابهت ملت ایران است

فرمانده سپاه فتح استان با تأکید بر این موضوع که اقتدار و قدرت نظامی نمونه ای از ابهت ایران اسلامی در برابر دشمنان است، تصریح کرد:این یک باور قبلی است و 31شهریور ما نمونه بارزی از امادگی ، ایستادگی و توان ملت در برابر گزافه گویی استکبار و هم پیمانان آن است.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/2

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک