آخرین اخبار

9. اسفند 1393 - 23:07   |   کد مطلب: 618
گزارش تکمیلی تصادف عصر دیروز دهدشت به دیشموک:
حادثه تصادف محور دهدشت به دیشموک +تصاویر
عصر دیروز بر اثر وقوع یک فقره تصادف و برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت سایپا یک نفر جان خود را ازدست داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، عصر دیروز بر اثر وقوع یک فقره تصادف  و برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت سایپا یک نفر جان خود را ازدست داد.

 

جسد شخصی به نام علی کمک قادریان( خلخال) که در این حادثه جان خود را از دست داد عصردیروزبه سردخانه دهدشت انتقال داده شده و قرار هست امروزجهت تشییع وخاکسپاری به دیشموک منتقل شود.

 

با اعلام این تصادف،پایگاههای فوریتهای پزشکی دهدشت به سرعت در محل حادثه حاضر شده و نسبت به امداد رسانی حادثه اقدام کردند.

 

شدت این حادثه به قدری زیاد بود که در اثر آن متاسفانه یک نفر از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست داد و 4 سرنشین دیگر آن  به شدت مصدم شدند.

 

خوشبختانه سرنشینان دیگر خودروی سواری پراید بعد از بستری در بیمارستان امام خمینی دهدشت مداوا گردیده اند  و در حال حاضر حال آنها رضایت بخش اعلام شده است.

 

بر اساس این گزارش، همه سرنشینان خودروی سواری پراید ساکن شهر دیشموک بوده اند.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، ضمن عرض تسلیت به مردم شریف شهر دیشموک، این ضایعه جانگداز را به بازماندگان و عموم بستگانشان تسلیت عرض نموده ، و از خداوند منان علو درجات را برای آن سفر کردگان ، و صبر به خانواده‌ گرامی جان باخته این حادثه، تسلیت و شکیبایی را برای بازماندگان از بارگاه الهی مسالت داریم.

 

انتهای پیام: و/آ      

عکاس: فرزاد شریف پور

 

 

به دلیل دلخراش بودن صحنه های این تصادف بیشتر عکس ها منتشر نشده است.

در زیر تصاویری از حادثه تصادف عصر امروز مشاهده می کنید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک