آخرین اخبار

24. شهريور 1395 - 14:13   |   کد مطلب: 6079
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبه فعالیت های بسیج سازندگی در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 100باب مسجد و 845طرح اقتصاد مقاومتی در روستاهای دور افتاده استان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،اردوی یک روزه رسانه ای بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی و سایر دستاورهای بسیج با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از اصحاب رسانه در منطقه محروم و دورافتاده پشت کوه جلیل برگزار شد.

در این اردوی یک روز که با حضور برخی از رسانه های محلی استان برگزار شد،سردار بوعلی به فعالیت های بسیج سازندگی در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: تا کنون 100باب مسجد و 845طرح اقتصاد مقاومتی در روستاهای دور افتاده استان اجرا شده است.

 

وی به اجرای کارهای عمرانی حوزه های عمرانی و بهداشت از سوی این نهاد اشاره کرد و افزود: همچنین با همت بسیج سازندگی در بخش اشتغالزایی و سایر بخش ها اقداماتی قابل تحسینی صورت گرفته است.

حضور داوطلبانه دانشجویان در اردوهای جهادی مایه دلگرمی است

فرمانده سپاه فتح استان به اردوهای جهادی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای بسیج، حضور فعالانه و داطلبانه دانشجویان در این امر مهم بوده که مایه دلگرمی است.

 

بوعلی به حضور بیش از دو هزار دانشجو در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم استان اشاره و بیان کرد: همچنین در خلال این اردوها بیش از دو هزار نفراز روستائیان از آموزشهای فنی و حرفه ای و مهارتهای سبک سالم زندگی برخوردار شده اند.

 

لازم به ذکر است با همکاری بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد جمعی از اصحاب رسانه استان با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه کهگیلویه وبویراحمد از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در دور افتاده ترین روستاهای استان بازدید کردند.

بویرخبر

انتهای پیام/ر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک