آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 13:11   |   کد مطلب: 6053
نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: موضع دولت در قبال عربستان بهتر شده است ولی هنوز هم رضایت‌بخش نیست و باید مواضع شفاف‌تر و صریح‌تری را اتخاذ کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سالگرد فاجعه منا اظهار کرد: عمده تروریست‌هایی که وارد خاک ایران می‌شوند مورد حمایت عربستان هستند و این نشان از خباثت رژیم سفاک آل‌سعود دارد.

وی افزود: در همین جهت چند ماه پیش سعودالفیصل در جمع منافقین حاضر شد و سپس آن‌ها را برای مناسک حج دعوت کرد، همچنین اخیراً هم‌پیمانی رژیم خبیث آل‌سعود با اسرائیل و تروریست‌ها نشان می‌دهد عربستان اولاً خبیث بوده و ثانیاً بی‌تدبیری و سوء مدیریت ویژگی حکام آل‌سعود است، بدین منظور لیاقت خادم‌الحرمینی را ندارد.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس اضافه کرد: با توجه به جنایات رژیم آل‌سعود و ظلم‌های این شجره خبیثه ملعونه در منطقه به‌ ویژه علیه مردم مظلوم یمن و هم‌پیمانی آنان با گروهک منافقین و تروریست‌ها نشان می‌دهد عربستان لیاقت خادم‌الحرمین بودن را ندارد و باید به سمتی برویم که مناسک حج در کارگروه کشورهای اسلامی مدیریت شود.

ابوترابی در خصوص موضع دولت در قبال جنایات وحشیانه آل‌سعود تصریح کرد: مطالبه از دولت این است که باید قوی‌تر به میدان بیایند؛ همان روز هم که این اتفاق افتاد رئیس‌جمهور در سفر بود و باید واکنش بیشتر و جدی‌تری نشان می‌داد.

وی در پایان تأکید کرد: باید در این موضوع، موضع قاطع‌تری اتخاذ می‌شد، هنوز هم موضع دولت در قبال عربستان علی‌رغم اینکه بهتر شده ولی رضایت‌بخش نیست و باید مواضع شفاف‌تر و صریح‌تری را داشته باشند.

انتهای پیام/63055/ت

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک