آخرین اخبار

19. شهريور 1395 - 0:54   |   کد مطلب: 6021
استاندار با بیان این موضوع که فلسفه وجودی برگزاری کنگره ملی کهگیلویه وبویراحمد بر کسی پوشیده نیست، گفت: در این زمینه باید، قدرت برنامه ریزی و هماهنگ بودن مسئولان را نشان دهیم.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سید موسی خادمی ظهر امروز درپنجمین جلسه هماهنگی کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد که با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری هر چه با شکوهتر کنگره ملی شهدای استان در مهر ماه آبروی استان است.

 

همه ادارات در این کنگره اقدام جدی داشته باشند

سید موسی خادمی با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را برای برگزاری باشکوه کنگره سرداران و شهدای استان به کار می‌گیریم، گفت: برگزاری مطلوب این کنگره ملی مستلزم حمایت و همکاری تمامی نهادها، ارگان‌ها و مسؤولان و مدیران است.

 

خادمی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد فرصتی مناسب برای مدیران است، گفت: باید این نگاه بر تمامی مدیران و مسؤولان حاکم شود که برگزاری کنگره فرصتی استثنایی برای استان است و نوعی ادای دین به شهدا محسوب می‌شود.

 

فلسفله وجودی این کنگره بر کسی پوشیده نیست

استاندار با بیان این موضوع که فلسفه وجودی برگزاری این کنگره ملی بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد:در این زمینه باید قدرت برنامه و هماهنگ بودن مسئولان را نشان دهیم.

 

مسؤول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مشارکت عموم در برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان را مهم خواند و گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی نهادها و تشکل‌های وابسته را در برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان بسیج کنند.

 

خادمی، برگزاری این کنگره ملی را عاملی برای معرفی شهدای این کهگیلویه و بویراحمد و آشنایی بیشتر جامعه با ویژگی‌های برجسته آنان برشمردو گفت:با همت رسانه ها این رویدادها به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به بحث اعتبار لحاظ شده برای برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 400میلیون تومان برای نصب تمثال شهداء در این زمینه اختصاص داده و 600میلیون دیگر نیز به دیگر برنامه های این اجلاسیه در بحث عمرانی از ردیفی دیگر نیز تعلق خواهد گرفت.

 

ادارات از بودجه داخلی خود برای کمک به کنگره استفاده کنند

استاندار با بیان این برخی از ادارات باید از بودجه داخلی خود اقدام به کمک به این کنگره ملی بکنند، بیان کرد:شهرداری اسان باید در زمینه نصب تمثال و المان های دفاع از مقدس از بودجه های داخلی خود اقدام کنند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک