آخرین اخبار

17. شهريور 1395 - 14:46   |   کد مطلب: 6009
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: انقلابی بزرگ در صحنه جهانی امروز نمود پیدا کرده است و باید مفهوم عمیق انقلابی بودن و انقلابی زندگی کردن را در پیام بزرگ رهبر معظم انقلاب فهمید.

به گزارش گهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ظهر امروزدر پنجمین جلسه هم اندیشی اجلاسیه ملی سرداران و امیران شهیدکهگیلویه وبویراحمد به پیام بزرگ رهبر معظم انقلاب در موضوع حج اشاره کرد و گفت: پیام رهبر انقلاب اسلامی در مسئله حج بر همه عیان است که نشان از روحیه انقلابی بزرگ رهبر معظم انقلاب دارد.

 

انقلابی بودن و انقلابی زیستن دو مفهوم مهم پیام رهبر انقلاب

وی با بیان اینکه انقلابی بزرگ در صحنه جهانی امروز نمود پیدا کرده است و باید مفهوم عمیق انقلابی بودن و انقلابی زندگی کردن را در پیام بزرگ رهبر معظم انقلاب فهمید بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، بکشند، مظلومانه هم بکشند، اما جهان اسلام از اهداف انقلابی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: این پیام یک مفهوم بزرگ دارد و آن هم مفهوم انقلابی گری و انقلابی بودن است.

 

کنگره ملی شهدای استان آبروی منطقه است

ملک حسینی به کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مهر ماه امسال اشاره کرد و افزود:این کنگره آبروی استان است که باید با عظمت و عزت فراوان برگزار شود.

 

نباید بگذاریم صدمه ای به عزتمان وارد شود

وی با بیان اینکه شهداء نور امید این مملکت هستند، گفت: باید برای عزتمان از هر لحاظی کمک کنیم وآن را ارتقاء دهیم که در این زمینه همه اعضای شورای راهبردی کنگره ملی شهدای استان باید مشارکت عمده داشته باشند.

 

در برخی از شاخص ها عقبیم

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به حفظ و توسعه بنیاد زائر در استان و هدف آن اشاره داشت و افزود:این بنیاد برای انسانهای کم برخودار در استانهای کم تر توسعه یافته دایر شده که در این زمینه عقب هستیم و باید به آن توجه کافی داشته باشیم.

 

ملک حسینی بیان  داشت: باید تلاش کرد تا این عقب افتادگی ها هرچه زودتر عبور کنیم و به راه کمال خود برسیم.

 

انتهای پیام/ر/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک