آخرین اخبار

17. شهريور 1395 - 14:39   |   کد مطلب: 6007
همان مدیرانی که لاف ولایت می زدند و الان رو در روی ولایتند . حال امروز مدیری که حتی نامش به گوش کمتر کسی آشناست به خود اجازه داده و افاضه سخن کرده است .

به گزارش گهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، مجتبی انصاری - مگر نمی گوییم ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است پس حالا چه شده است که در گوشه ای از کشور وزیر ارشاد در سخنان خودخطاب به امام جمعه یک شهر واژه شهری که باید با ذره بین در نقشه دیده شود را به کار می برد تا پدر معنوی یک شهر را کوچک شمارد و البته مردم آن شهر را ، در گوشه ای دیگر مسئولی دیگر جهت ترویج فرهنگ بی بند و باری و متد غربی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد را مورد حجمه قرار می دهد و چندین مورد مشابه دیگر.

 حال امروز سخنان تأمل برانگیز و معنادار معاون سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه اداری شهرستان گچساران و پس از آن در شهرستان باشت در حضور دیگر مدیران خطاب به پدر معنوی شهرشان و سکوت آنان ، آقای معاون خطاب به امام جمعه سخنانی ایراد کرده اند که حتی تکرار آن سخنان عمق نسنجیده بودن سخن و فقدان سخنوری و عدم آگاهی یک مدیر را بیشتر مشخص می کند و این خود نشان از پایین بودن سطح علمی و اطلاعاتی برخی مدیران دارد .

 

 همان مدیرانی که وقتی مشکلات جامعه را چه در سطح شهر و چه در تریبون نماز جمعه به آنها خبر می دهند به جای اصلاح و تلاش دست به تخریب وتوهین میزنند!؟.

 

همان مدیرانی که فقر و بیکاری و مشکلات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جامعه را نمی بینند و در دوران مدیریتشان شاخص های مختلف این مملکت که روزی الگو بودند امروز رو به کاهش اند و بی بندباری رو به افزایش!.

 

مدیرانی که بجای کنترل آمار خودکشی و طلاق جوانان و رفع معظلات و مشکلات و بیکاری جوانان به دنبال اجرای کنسرت هستند؟!.

 

همان مدیرانی که لاف ولایت می زدند و الان رو در روی ولایتند . حال امروز مدیری که حتی نامش به گوش کمتر کسی آشناست به خود اجازه داده و افاضه سخن کرده است .

 

تأمل برانگیزتر از آن سکوت استاندار و مدیران و بخصوص افراد شاخص سیاسی است که لاف ولایت می زنند و نماینده ولایت را تنها گذاشته اند ، افرادی که به نام ولایت مردم را باخود همراه می کنند و پس از مدتی بخاطر منافع شخصی ولایت را تنها می گذارند و نان به نرخ روز می خورند .

 

زمانی می گفتند فلانی دوگانه سوز شده یعنی با دو گروه یا طیف همراه شده اما امروز چندگانه سوز هم می بینیم . چه بر سر ریشه ها ، اعتقادات و آرمان ها آمده است که پس از گذشت سی و چند سال از انقلابی که بخاطر ولایت بود حال سعی بر آن می شود که رو در روی ولایت قد علم شود و سیاسان ما را چه شده که هرروز برای منافع خود با گروهی می چرخند .

 

آیا فراموش کرده ایم که به گفته رهبرمان چپ و راست برای کشور مثل دو بال یک پرنده اند و ملت و رهبری همان پرنده است حال چه شده که در این دوران یک بال در فکر سقوط و ضربه به این پرنده است و بال دیگر سکوت کرده است و بی تفاوتی می کند و آیا جز برای منافع چیز دیگری هست .

 

این سکوت و ضعف تا جایی که به پدر نیز توهین شود ، پدری که میگوییم نائب امام زمان ( عج ) بر روی زمین است و به تبع آن پدر شهر

 

خطاب به آقای معاون و دیگر مدیران در تمام سطوح از طرف فرزندان پدر می گویم پدر تنها نیست و فرزندان پدر چون کوه پشت پدر و گوش به فرمان اند و اجازه نمی دهند هیچ کس به پدرشان گوش چشمی نماید چه برسد به افاضه سخن ، مطمئن باشید اندکی صبر سحر نزدیک است.

 

و خطاب به سیاسان دو گروه سیاسی به اصلاح اصولگرا و اصلاح طلب می گویم شما چه راست چه چپ یک پدر دارید و بی حرمتی به پدر بی حرمتی به خود و خانواده است ، از خواب غفلت و منفعت بیدار شوید و نگذارید به گفته ی امام عظیم شأن (ره) کشور به دست نااهلان بیفتد.

 

تا کی به اسم ولایت و در مقابل ولایت و تا کی سکوت و سکوت و سکوت به دنبال منافع .

و در آخر خطاب به تمام مدیران ، خواص ، سیاسیون و مسئولین می گوییم امام جمعه ما و هیچ امام جمعه ای تنها نیست این مردم بیدارند و می بینند و می فهمند ، نگران صبر مردم باشید.

پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب

انتهای پیام/م/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک