آخرین اخبار

15. شهريور 1395 - 19:18   |   کد مطلب: 6003
با برگزاری انتخابات داخلی شورا اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قلعه‌رئیسی انتخاب شدند.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در جلسه شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی که در محل این شورا برگزار شد، ترکیب جدید هئیت رئیسه شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

شیروان کریمی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه بیان مشکلات مهم‌ترین اولویت کاری هیئت رئیسه دور سوم بود اظهار داشت: از مهم‏‌ترین وظایف شورای شهر حفظ شأنیت این نهاد، برآورده کردن نیازها و در تعامل با مردم بودن است.

رئیس سابق شورای شهر قلعه‌رئیسی تأکید کرد: پیشرفت در کارها تنها با وحدت هماهنگی و همدلی صورت می‌گیرد و امیدواریم شورای شهر و شهردار بهتر از گذشته عمل کنند تا در آینده موفقیت‌های بیشتری را شاهد باشیم.

وی افزود: در یکسال گذشته تمام تلاش خود را برای عمران و آبادانی شهر منطقه بکار گرفتم و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

در پایان نشست با رأی گیری و شمارش آراء، سید نظرعلی دانش نژاد با سه رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی از سوی اعضای این شورا انتخاب شد.

علی فروغی نیز با دو رأی اعضا، به عنوان نائب رئیس این شورا، شیروان کریمی، علی الهامی و مرتضی ایزدخواه به عنوان اعضاء دور آخر شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی مشخص شدند.

گفتنی است؛ در دور قبل انتخاب هیئت رئیسه شیروان کریمی به عنوان ریس شورای شهر قلعه رئیسی و الهامی به عنوان نایب رئیس بود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک