آخرین اخبار

15. شهريور 1395 - 2:24   |   کد مطلب: 5957
نماینده مردم شهرستان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه با اعلام نظر خود و اعتراض نسبت به توزیع ناعادلانه اعتبارات در استان خواستار تعطیلی کمیته برنامه‌ریزی تا مشخص شدن نتیجه اعتراض‌ها شد پیشنهادی که البته با تکرار چند باره آن مورد موافقت فرماندار به عنوان رئیس کمیته قرار نگرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه با اعلام نظر خود و اعتراض نسبت به توزیع ناعادلانه اعتبارات در استان خواستار تعطیلی کمیته برنامه‌ریزی تا مشخص شدن نتیجه اعتراض‌ها شد پیشنهادی که البته با تکرار چند باره آن مورد موافقت فرماندار به عنوان رئیس کمیته قرار نگرفت.

 

هاشمی‌پور که از آمار و ارقام لحاظ شده انتقاد داشت تصریح کرد:اگر این نشست تشکیل نمی‌شد بهتر بود چون شرکت در آن به معنای تأیید همه شاخص‌ها در توزیع اعتبارت است.

kohgiluyeh.ir
 

نماینده مردم کهگیلویه با بیان اینکه مدیریت برنامه‌ریزی استان شیوه خوبی در توزیع اعتبارات بکار نبردند افزود: اگر الان کوتاه بیاییم و روی اعداد و ارقام صحه بگذاریم و امضاء کنیم یعنی همه چیز را بپذیرفتیم.

 

وی افزود: به دلیل بی‌عدالتی و ابهاماتی که وجود دارد کمیته برنامه‌ریزی نباید شکل می‌گرفت حالا که برگزار شده است فرماندار به عنوان رئیس می‌تواند هر تصمیمی بگیرد اما من به عنوان نماینده نمی‌پذیرم و امضا نمی‌کنم.

kohgiluyeh.ir
 

هاشمی‌پور در اعتراض به روند تصمیم‌گیری مسؤولان استانی گفت: باید باورشان شود کهگیلویه شامل چهار شهرستان است تا زمانی که محرومیت اینجا را باور نکنند امکان ندارد به فکر توسعه این شهرستان باشند.

kohgiluyeh.ir
 

وی با بیان اینکه در نشستی با حضور استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موضوع را شفاف‌سازی می‌کنم افزود: از همان ابتدا روی تعیین شاخص‌هایی که توسط سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان و تصمیم‌های درباره اعتبارات اعتراض داشتم و با فرماندار هم صحبت کردم.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی پس از بیان سخنان اعتراض آمیز خود نسبت به روند اختصاص اعتبارات،نشست کمیته برنامه‌ریزی را ترک کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک