آخرین اخبار

29. مرداد 1395 - 15:57   |   کد مطلب: 5797
رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت گفت: در صورت استقبال دانشجویان صندوق مالی دانشجویی با اعطای سود هشت درصد به سپرده‌ها راه‌اندازی می‌شود.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی آذری رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به دغدغه خانواده‌ها برای ورود فرزندان به مراکز آموزش عالی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهمی دارد که ناشناخته مانده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت تصریح کرد: ظرفیت‌های موجود در این واحد دانشگاهی توان ارائه خدمات آموزش طبق منابع یکسان و عملی شدن شعار «آموزش،همه جا، همه وقت و برای همه» را دارد.

 

وی گفت: در صورت استقبال دانشجویان صندوق مالی دانشجویی با اعطای سود هشت درصد به سپرده‌ها راه‌اندازی می‌شود.

 

 

آذری با بیان اینکه 32 رشته گرایش در واحد پیام نور تدریس می‌شود، علم محوری را از شاخصه‌های مهم این دانشگاه خواند و گفت: شیوه آموزش نسبت به سایر مراکز آموزش عالی خاص است و در آموزش الکترونیکی هر دانشجو می‌تواند با ورود به سایت مرجع به طور مجازی در کلاس درس اساتید نقاط مختلف کشور بنشیند.

 

وی امکان تحصیل همزمان در دو رشته، فراهم شدن زمینه تحصیل افراد شاغل و سربازان در حین خدمت را از دیگر قابلیت‌های پیام نور دانست و گفت: دانشگاه پیام نور دهدشت با بیش از 13 سال سابقه فعالیت علمی، فرهنگی و پژوهشی تنها نماینده رسمی وزارت علوم در شهرستان است.

 

آذری با اشاره به همکاری دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم‌ ملی و مذهبی و گرامیداشت مناسبت‌ها و حضور در این برنامه‌ها بیان کرد: این همکاری در آینده بیشتر می‌شود.

 

وی با مهم عنوان کردن نقش تشکل‌های دانشجویی در رسیدن به اهداف متعالی دانشگاه از بسیج دانشجویی به تنها تشکل فعال این دانشگاه نام برد و افزود: بار اصلی اجرای برنامه‌های فرهنگی دانشگاه بر دوش بسیج دانشجویی است./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک