آخرین اخبار

24. مرداد 1395 - 19:57   |   کد مطلب: 5775
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اطلاعات تصریح کرد: عنایت بفرمایید در جهت تسهیلات ارزی و ریالی برای اجرای پروژه سیمان به بانک صنعت،معدن تذکر داده شود و در شورای اداری استان فردا به تصویب برسد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در دیدار مردمی وزیر اطلاعات که در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود با اشاره به شرایط پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: سیمان سپو و پتروشیمی از جمله پروژه‌هایی است که می‌تواند تحول اقتصادی در منطقه ایجاد کنند.

 

نماینده مردم کهگیلویه  در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اطلاعات تصریح کرد: عنایت بفرمایید در جهت تسهیلات ارزی و ریالی برای اجرای پروژه سیمان به بانک صنعت،معدن تذکر داده شود و در شورای اداری استان فردا به تصویب برسد.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی‌پور با بیان اینکه این پروژه حداقل 300 نفر اشتغالزایی دارد گفت: پتروشیمی از دیگر پروژه‌هایی است که با گذشت 12 سال از کلنگ‌زنی هیچ پیشفرتی ندارد.

 

وی افزود: طی دو ماه اخیر نشست‌هایی برای سامان دادن این پروژه‌ها برگزار و مجوزهایی گرفته شده است در نشست شورای اداری با حضور هیأت دولت تصویب و دستور قاطع برای برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار داده شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

نماینده مردم کهگیلویه در خانه ملت بیان کرد: از جهت امنیتی یک نکته را عرض می‌کنم اگر به داد این جوانان نرسید و به فریاد والدین آن‌ها نرسید خدا می‌داند آتش زیر خاکستر است،این مردم بین جریان چپ و راست خمیر شده‌اند.

 

هاشمی‌پور با بیان اینکه بنده به خاطر مسایل سیاسی وارد گود سیاست نشدم گفت: صرفاً برای تحول اقتصادی آمدم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی انفجار را در بیکاری جوانان و نامطلوب بودن وضعیت معیشتی دانست و گفت: در زندانی که بهترین مکان برای امنیت متهم است جوان خود را به دار می‌زند و قطعاً شما از آمار خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی اطلاع دارید.

 

هاشمی‌پور بیان کرد: دست شما را می‌بوسم هر چه می‌توانید در این فرصت طلایی به داد جوانان این منطقه برسید و مطمئن باشید آه جوانان چپ و راست را خواهد گرفت.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی تأکید کرد: کهگیلویه برای نجات از وضعیت موجود نیازمند حمایت دولت است چون محروم و توسعه نیافته است کمتر سرمایه‌گذار در این حوزه انتخابیه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک