آخرین اخبار

24. مرداد 1395 - 15:32   |   کد مطلب: 5771
رئیس اتفافات برق دیشموک گفت: کار برقرسانی به ساختمان هیئت فوتبال دیشموک بیش از 3میلیون و پانصدهزارتومان هزینه در برداشت.

رئیس هیئت فوتبال دیشموک عصر امروز در گفتگو با کهگیلویه، از رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس اداره برق کهگیلویه، بخشدار دیشموک، رئیس شورای اسلامی و شهرداری دیشموک و رئیس اتفاقات برق دیشموک به جهت برقرسانی به ساختمان هیئت فوتبال تقدیر و تشکر ویژه کرد.

 

محسن طاوسیان افزود: با آمدن آقای تقوی به سمت مدیریت ورزش و جوانان کهگیلویه، در بحث ساخت نیمکت، لوله کشی آب برای تانکر جهت آبیاری چمن، خرید برخی تجهیزات برای آبیاری چمن ورزشگاه، ساخت انبار و ساخت سرویس بهداشتی پیشرفت خوبی داشتیم.

 

وی با بیان اینکه، با وجود کمبود اعتبار در اداره ورزش و جوانان شهرستان از خرید تجهیزات معذور بودیم، اضافه کرد: آقای تقوی نژاد در انجام خیلی از کارها دست ما را باز کرد.

 

طاوسیان با اشاره به اینکه، بعد از 7سال به ساختمان هیئت فوتبال برقرسانی انجام شد، گفت: این کار بیشتر برای آبیاری چمن ورزشگاه مورد نیاز است.

 

رئیس هیئت فوتبال دیشموک تصریح کرد: از جبار فاطمی کیا که در مدت دوشبانه روز و آن هم در ساعات تعطیل پنجشنبه و جمعه شخصاً حضور داشت و کار نصب کنتور و برقرسانی را انجام داد، تقدیر و تشکر فراوان را دارم.

 

رئیس اتفافات برق دیشموک در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، کار برقرسانی به ساختمان هیئت فوتبال دیشموک بیش از 3میلیون و پانصدهزارتومان هزینه در برداشت، گفت: این کار با همکاری اداره برق و مدیریت شهرستان صورت گرفت.

 

وی، ضمن تقدیر از همکاری آقای پرویزی رئیس اداره برق شهرستان، خاطرنشان کرد: روشنایی زمین چمن ورزشگاه آزادی دیشموک را در دستور کار داریم.

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک