آخرین اخبار

23. مرداد 1395 - 16:17   |   کد مطلب: 5762
فرماندار کهگیلویه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی مهمان نواز دانست و با بیان اینکه دولت، دولت نظام جمهوری اسلامی است خواستار استقبال خوب مردم از هیات دولت شد.

به گزارش کهگیلویه، فرماندار شهرستان کهگیلویه، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی مهمان نواز دانست و خواستار استقبال خوب مردم از هیات دولت شد.

علی پوزش در گفت و گو با ایسنا سفر هیات دولت به استان را فرصتی بزرگ دانست و افزود: این یک فرصتی مهم برای استان ماست و باید به بهترنی نحو از این فرصت استفاده کنیم.

وی بیان کرد: استقبال از هیات دولت محدود به یک قشر خاص نیست، دولت دولت نظام جمهوری اسلامی است و همه ما وظیفه داریم استقبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

پوزش عنوان کرد: استقبال از هیات دولت نشانه اراده و علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

پوزش محور پاتاوه – دهدشت، پتروشیمی و سیمان سپو، گازرسانی به چاروسا و دیشموک، احداث سد بالیاب و احیای بافت دهدشت قدیم را از جمله مطالبات کهگیلویه در سفر هیات دولت عنوان کرد.

وی بحث بیکاری را مهم ترین مسئله در این شهرستان عنوان و اظهار کرد: به بهره برداری رسیدن این پروژه ها کمک های خوبی در خصوص اشتغال، حمل و نقل و صرفه جویی در وقت خواهد شد.

پوزش گازرسانی به ۱۸ روستای دهدشت غربی، راه اندازی پایگاه های سلامت، مجتمع آبرسانی دهدشت شرقی، اجرای طرح هادی در ۳۴روستا، احداث کلینیک تخصصی دهدشت( ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی و تا سال آینده افتتاح)، آبرسانی از رودخانه مارون به سایت پتروشیمی و سالن ۱۲۰۰نفری دهدشت را از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کهگیلویه عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی مهمان نواز دانست و با بیان اینکه دولت، دولت نظام جمهوری اسلامی است خواستار استقبال خوب مردم از هیات دولت شد.راه ملت/

انتهای پیام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک