آخرین اخبار

21. مرداد 1395 - 21:06   |   کد مطلب: 5755
شنیده ها حاکی است برخی از مسئولان دستگاههای اجرایی برای پر رنگ جلوه دادن سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد دست به اقداماتی از قبیل پیامک به دانش آموزان تا دعوت از مردم در روستاها با هزینه های دولتی زده اند.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،کمرنگ بودن استقبال از سخنرانی های مردمی حسن روحانی در چند استان کشور باعث شده تا اقدامات لازم برای پوشش این شرایط چندین روز قبل از سفر روحانی به کهگیلویه وبویراحمد در دستور کار قرار گیرد.

براساس برخی شنیده ها برای شهرستانهای مختلف در استان سهمیه های چند صد نفری برای انتقال مردم به مرکز استان و محل سخنرانی رئیس جمهور  در نظر گرفته شده است.

موضوعی که تایید یا رد آن نیاز به توضیحات مسئولین استانداری کهگیلویه وبویراحمد دارد گرچه اظهاراتی از سوی برخی مسئولین شهرستانی مبنی بر حضور مردم و استقبال از هیئت دولت در تایید این خبر وجود دارد.

همچنین اولیاء برخی از دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد نیز عنوان کردند: برخی مدیران مدارس با تماس و پیامک خواهان حضور فرزندان آنان به عنوان دانش آموز نمونه برای استقبال از هیئت دولت شده اند.

از سوی دیگر نیز برخی از چهره دانشجویی اصلاح طلب با راه اندازی کمپینگ حمایت از دولت و با نوشتن یاداشت های خود خواهان حضور مردم در این مراسم شده اند و  استقبال از رئیس جمهور  را مایه آبروی استان نیز نامیده اند.

 برخی شنیده ها نیز حکایت از صدور بیش از سه هزار کارت دعوت به خانواده ها و نزدیکان مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از رئیس جمهور دارد تا در روز 24 مرداد در صف اول شعار حمایت از دولت سر دهند.

 از روزهای گذشته در نقاط مختلف شهر یاسوج بنرهای حضور رئیس جمهور و استقبال مردم از هیات دولت در سطح شهر نصب شده است و در زیر برخی از این بنرها نیز جمله ستاد استقبال مردمی از کاروان دولت تدبیر و امید نقش بسته است.

هیئت دولت یازدهم قرار است یکشنبه 24مرداد ماه سالجاری به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کند.

استان کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی حدود 703 هزار نفر حدود یک درصد جمعیت و مساحت کشور را دارد.این استان دارای هشت شهرستان، 17 شهر و یک هزار و 676 روستای دارای سکنه است.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک