آخرین اخبار

20. مرداد 1395 - 21:12   |   کد مطلب: 5753
رئیس اتفاقات برق دیشموک گفت:برقرسانی به روستای "سَرتَنگ‌رودسمه" دیشموک نیازمند60میلیون‌تومان اعتبار است.

جبار فاطمی کیا عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه در دیشموک، اظهار کرد: نقص شبکه برق روستای اسفندان، سردو و رودایک برطرف شد.

 

رئیس اتفاقات برق دیشموک با بیان اینکه، نقص شبکه برق در روستای مازه‌فرج بود، گفت: با تعویض کردن دو مقره بشقابی و یک عدد مقره مینی پلیمیری مشکل را حل کردیم.

 

فاطمی کیا تصریح کرد: با تلاش بیش از 3ساعته و پیاده‌روی در مسیر صعب‌العبور مناطق روستایی دیشموک، عیب را یافتیم.

 

وی با اشاره به اینکه، با خاموشی45دقیقه‌ای تعمیر صورت گرفت، خاطرنشان کرد: از ساعت5تا حوالی9 صبح این عملیات انجام گرفت.

 

رئیس اتفاقات برق دیشموک گفت: طرح سیم به کابل روستاهای لیراب و باغکلک و مناطق حومه در حال انجام است و بزودی تکمیل خواهد شد.

 

وی، همچنین از حل مشکل شبکه برق روستای بنه‌کلو خبر داد و گفت: بارندگی و ورزش باد شدید هفته گذشته موجب شکستگی دو عمود برق این روستا شد.

 

فاطمی با بیان اینکه، به شبکه برق مسیر روستای بنه‌کلو 5میلیون تومان خسارت وارد شد، اضافه کرد: با نصب دو عمود بلافاصله برق منطقه وصل شد.

 

رئیس اتفاقات برق دیشمودک در پایان از بازدید کارشناسان اداره برق شهرستان و استان از روستای سرتنگ رود سمه خبر داد و گفت: کار طراحی برقرسانی به این روستا انجام شد.

 

فاطمی کیا متذکر شد: از آخرین عمود برق تا روستای سرتنگ رودسمه از توابع بخش دیشموک 920متر می‌باشد و 60میلیون تومان اعتبار لازم است تا به این روستای5خانواری، برقرسانی شود.

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک