آخرین اخبار

20. مرداد 1395 - 21:07   |   کد مطلب: 5752
رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه خبر داد
راه‌اندازی انجمن دینی و مذهبی در ادارات کهگیلویه
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از راه‌اندازی انجمن‌های دینی و مذهبی در ادارات خبر داد و گفت: فعالیت این تشکل‌ها به هیچ حزب یا گروه سیاسی خاصی تعلق ندارد.

به گزارش کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب ظهر امروز در شورای اداری شهرستان سفر دولت در 24 مرداد به استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: هر کسی خدای ناکرده ذهنش به سمت کم رنگ کردن استقبال از دولت باشد یا مریض است یا بی‌انصاف.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه چنین کسانی دلشان برای نظام نمی‌سوزد، گفت: مخالفت با استقبال از این سفر مخالفت با وحدت دولت و ملت است.

وی افزود: برخورد افکار مردم با سفر در تصمیم‌گیری دولت دخیل بوده و مشوقی برای کار کردن بیشتر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به پروژه‌های ارائه شده برای بررسی در این سفر تصریح کرد: به عنوان مدیران شهرستان باید از بسته‌های پیشنهادی دولت مطلع باشیم و بدانیم چه طرح‌هایی به دولت ارائه شده است.

حسینی‌طلب با بیان اینکه اظهارنظر مدیران در ارائه این طرح‌ها لازم بود، ادامه داد: شاید طرحی به نظر مدیران شهرستانی برسد که کارشناس کشوری از آن آگاهی نداشته باشند، همچنین مشارکت مدیران در ارائه طرح‌های پیشنهادی می‌توانست زمینه استقبال بهتر از دولت را فراهم کند.

وی با بیان اینکه آنچه دولتی‌ها باید بگویند دیگران می‌گویند، افزود: این مشکل مختص این دولت هم نیست، بلکه در ادوار مختلف وجود داشته است.

حسینی طلب تصریح کرد: حرمت امامزاده به متولی آن است باید از پیشنهادهای مدیران در ارائه طرح‌ها استفاده می‌شد و این طرح‌ها به اطلاع مردم می‌رسید.

وی برنامه‌ریزی برای گرامیداشت هفته دولت را لازم دانست و گفت: خدمات دولت و نظام به مردم رسانده شود.

حسینی‌طلب در ادامه به راه‌اندازی تشکل‌های مذهبی در ادارات و نهادها اشاره کرد و با بیان اینکه فعالیت این انجمن‌ها به هیچ وجه سیاسی نیست، مبارزه با فساد، پاسداشت ارزش‌های دینی و انقلابی و نشر آن‌ها را از اهداف این انجمن‌های مذهبی برشمرد و گفت: تشکل مورد نظر صرفاً تشکل مذهبی و دینی است.

حسینی طلب افزود: این انجمن‌ها در قالب هیچ باند،حزب یا گروه سیاسی فعالیت نخواهند داشت و به نفع حزب یا گروهی وارد کار نمی‌شود.فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک