آخرین اخبار

19. مرداد 1395 - 16:34   |   کد مطلب: 5745
مرادی با بیان اینکه، از این که دستم خالی است و نمی توانم آنطور که باید و شاید از این بانوان تجلیل کنم، شرمنده‌ام، گفت: بانوان ورزشی دیشموک در استان مظلوم واقع هستند.

به گزارش کهگیلویه، مسئول ورزش و جوانان دیشموک عصر امروز در گفتگو با کهگیلویه اظهار کرد: 9 بانوی رزمی کار دیشموکی در مسابقات کونگ فوی انتخابی کشور در یاسوج خوش درخشیدند.

 

عبدالرضا مرادی افزود: در طول تاریخ ورزش دیشموک، بعد گذشت 37 سال از  انقلاب جمهوری اسلامی ایران، بانوان دیشموکی برای اولین بار به مسابقات انتخابی کشوری اعزام شدند که این امر جای تحسین دارد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: بانوانی دیشموک با وجود کمبود امکانات و دست خالی توانستند در این مسابقت خوش بدرخشند .

 

مرادی گفت: مسئولان باید به این بانوان که اولین بار در عرصه ورزش برای دیشموک افتخار آفریدند، توجه بیشتر داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه، از این که دستم خالی است و نمی توانم آنطور که باید و شاید از این بانوان تجلیل کنم، شرمنده‌ام، گفت: بانوان ورزشی دیشموک در استان مظلوم واقع هستند.

 

وی، خواستار توجه جدی مسئولان به ورزش و به ویژه بانوان ورزشکار دیشموک شد، و گفت: بیش از11 سال است که بدون حقوق و مزایا و حتی بیمه در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ورزش منطقه دیشموک هستم.

 

مرادی با اشاره به اینکه، مسئولان من را کاملاً به حال خودم رها کردند و هیچ توجهی به حق و حقوم ندارند، اظهار کرد: انتظار دارم مسئولان به ویژه متولیان ورزش به فکر ما هم باشند.

 

مرادی با بیان اینکه، تیم 9نفره بانوان دیشموک با مربیگری خانم فاطمه حکیم زارع در این مسابقات حضور داشتند، گفت: خانم‌ها زینب رستگاریان در وزن۱۷ کیلوگرم، الهه پدرام وزن۲۵ کیلوگرم و صوفیا ریحانی وزن۲۷کیلوگرم مقام اول را کسب کردند و  نگار امیری طلب در وزن29کیلوگرم، مهشید امیری خو در وزن۳۱مقام دوم را به خود اختصاص دادند، همچنین نگین اکرمی در وزن۴۳، ونوس پور نوروزی در وزن ۳۳، میترا پذیره در وزن ۳۳و نازنین قاسمیان اصل وزن20 به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام:و/آ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک