آخرین اخبار

19. مرداد 1395 - 16:40   |   کد مطلب: 5744
حسن امیریان افزود: افتخارآفرینی بانوان ورزشکار دیشموک با وجود کمبود امکانات، نشان دهنده غیرت و عزت و نفس و اعتماد بالای آنهاست.

به گزارش پایگاه اطلاه رسانی کهگیلویه، بخشدار دیشموک عصر امروز و  بعد از شنیدن انتقادات بانوان ورزشکار در حضور والدین‌شان، اظهار کرد: از اینکه کسی از شما پشتیبانی نکرد، بسیار ناراحت و شرمنده هستم.

 

حسن امیریان افزود: افتخارآفرینی بانوان ورزشکار دیشموک با وجود کمبود امکانات، نشان دهنده غیرت و عزت و نفس و اعتماد بنفس بالای آنهاست.

 

وی افزود: اینکه کمبود امکانات و دشواری راه طی شده برای این مسابقات نتواسنت مانع موفقیت بانوان شود، جای تحسین و تقدیر ویژه دارد.

 

بخشدار دیشموک ضمن تقدیر از مسئولان ورزش دیشموک و مربیان و رزشکارن کونگفو که توانستند به موفقیت ورزشی دست یابند، گفت: در بسیاری از مکان‌ها امکانات ورزشی صرفاً برای استفاده مردان موجود است و امیدوارم فضا به سمتی برود که عدالت در حق بانوان  اجرا شود.

 

بخشدار دیشموک با بیان اینکه، درشش ماه گذشته یک ریال اعتبار دریافت نکردم، گفت: بسیاری از جلسات، هدایا و دیگر موارد را از جیب خودم خرج می‌کنم.

 

امیریان با ابراز شرمندگی از بی‌صاحبی بانوان ورزشکار در مسابقات انتخابی کشوری در یاسوج، گفت: همه تلاشم را برای فعالیت ورزشکاران به ویژه پیشرفت بانوان خواهم کرد.

انتهای پیام: و/آ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک