آخرین اخبار

17. مرداد 1395 - 21:44   |   کد مطلب: 5731
عدم پرداخت مطالبات 5 ماهه پرستاران بیمارستان یاسوج
تجمع پرستاران بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در جلوی استانداری
جمعی از پرستاران بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج پیش از ظهر امروز با تجمع مقابل استانداری نسبت به عدم پرداخت مطالبات ۵ ماهه خود اعتراض کردند.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،یکی از این پرستاران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ششم تیرماه سال ۹۲ از طریق آزمون قرار داد معین پذیرفته شدیم و اواخر سال ۹۳ به عنوان نیروی شرکتی جذب بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج شدیم.

وی تصریح کرد: از زمان جذب در این بیمارستان تاکنون با خون دل حقوق دریافت کردیم و برای دریافت هر بار حقوق و مطالبات خود باید در مقابل استانداری تجمع و شکایت کنیم تا دانشگاه و بیمارستان مطالبات ما را پرداخت کنند.

یکی دیگر از پرستار بیمارستان امام سجاد(ع) در ادامه گفت: آخرین حقوقی را که دریافت کردیم اسفندماه سال گذشته بود که مبلغی تحت عنوان عیدی و سنوات پرداخت شد اما در سال جاری تاکنون مطالبات ما پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: هر بار که برای دریافت مطالبات خود به بیمارستان و روسای دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردیم به ما می‌گویند بروید حقوقتان پرداخت می‌شود اما امروز و فردا می‌کنند و حقوقی پرداخت نمی‌کنند.

پرستار بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اضافه کرد: پرستاران شرکتی این بیمارستان حدود ۳۰ نفری هستند که با چنین مشکلی مواجه هستند و تا تجمع و اعتراض نداشته باشیم حقوق ما پرداخت نمی‌شود که خودمان هم از این وضعیت خسته شدیم.

وی اضافه کرد: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به صورت منظم پیگیر حقوق و مطالبات پرستاران خود است اما در بیمارستان امام سجاد(ع) به وضعیت پرستاران توجهی نمی‌شود.

پرستار بیمارستان امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم مسؤولان ارشد استان در این خصوص تدابیری اتخاذ کنند تا مشکل ما رفع شود چرا که از وضعیت کنونی ناراضی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک