آخرین اخبار

15. مرداد 1395 - 15:13   |   کد مطلب: 5721
امام جمعه دهدشت برجام را فاقد دستاورد دانست و با بیان اینکه تا امروز اثر ملموسی برای مردم نداشته است، ادامه داد: جریان برجام برای رفع تحریم‌ها و رفاه اقتصادی بود اما نتیجه نداده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینیامام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن 17 مرداد سالروز شهادت دیپلمات‌ها و خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف،اظهار داشت: روز خبرنگار را به رسانه‌هایی که در مسیر اسلام قرار دارند تبریک می‌گویم.

 

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کند.

 

حسینی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی و رسانه دنبال اهداف پلیدی است افزود: اگر انسان‌های وارسته در رسانه ایستادگی کنند دشمن توان پیاده کردن منویات خود را نخواهد داشت.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی بیان کرد: انسان‌های متدین و انقلابی باید از جریان فضای رسانه غافل نشوند و فعالیت ،برنامه‌ریزی و مدیریت درستی از رسانه داشته باشند.

 

امام جمعه دهدشت به خیانت‌های آمریکا اشاره و تصریح کرد: آمریکا از گذشته مرکز خیانت و جنایت بوده و هست.

 

وی با بیان اینکه امروز هم دولتمردان و حاکمان آمریکایی از جنایات حمایت می‌کنند گفت:استکباری که سراسر وجودش فتنه، خیانت و جنایت است قابل اعتماد و دوستی نیست.

 

حسینی برجام را فاقد دستاورد دانست و با بیان اینکه تا امروز اثر ملموسی برای مردم نداشته است، ادامه داد: جریان برجام برای رفع تحریم‌ها و رفاه اقتصادی بود اما نتیجه نداده است.

 

وی افزود: نه تنها تحریم‌ها لغو نشد بلکه جسارت و بی‌حیایی آن‌ها بیشتر شد و تحریم‌های جدیدی را ایجاد کردند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک