آخرین اخبار

11. مرداد 1395 - 17:18   |   کد مطلب: 5696
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تبلیغ کردن دستاوردهای نظام از رسوی رسانه ها یک امر مهم و حیاتی است.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،حجت الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تبریک فرا رسیدن 12 مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی(ره) و 17مرداد ماه روز خبرنگار(شهادت شهید صارمی) گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه رسالتی عظیم بر دوش خود دارند که باید به درستی از آن برای توسعه جامعه تلاش کنند.

 

نقد منصفانه توسعه ملی را در بردارد

وی نقد منصفانه را یکی از راهکارهای و شگرد های خاص رسانه ها برای پیشرفت جامعه دانست و افزود: نقد منصفانه و علمی مسئولین، باعث روحیه مطالبه گری مردم و توسعه انقلاب و برملاشدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

رسانه ها دستاوردهای انقلاب را برای جامعه تبلیغ کنند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد تبلیغ کردن دستاورد های نظام از رسوی رسانه ها را یک امر مهم دانست و افزود: امروز باید رسانه ها به عنوان یک ظرفیت عظیم، نعمات انقلاب در سراسر ایران اسلامی را به همه نشان دهند که این موضوع خود باعث توسعه روز افزون این انقلاب و پیوند بیشتر مردم و نظام خواهد شد.

 

خاضع به نقشه های شوم دشمن برای دلسرد کردن مردم از این نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن از هر سیاه نمایی استفاده می کند تا بتوانند به ریشه های این انقلاب و پیوند ناگسستنی آن با مردم استفاده کند هرچند که نباید از کم کاری برخی مسئولان که خود نیز عاملی برای این سیاه نمایی های دشمن است غافل شد.

 

ضعف برخی مسئولین باعث گستاخی دشمن شده است

وی با بیان اینکه امروز کم کاری  برخی از مسئولین باعث کستاخی دشمن شده است، بیان کرد: رسانه ها باید در این وهله با نقد ها و مطالب منصفانه خود نقشه ها و توطئه های دشمن را خنثی کنند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به رویکرد و فعالیت این نهاد در طول سالهای پر برکت نظام اسلامی ایران اشاره کردگفت: شورای هماهنگی تبلیغات پیوند دهنده مردم با مناسبت ها و مراسمات ملی و مذهبی در طول ایام است.

 

رسالتی سنگین بر دوش رسانه ها

خاضع با بیان اینکه اتصال بین نظام، انقلاب و مردم از وظایف رسانه است، بیان کرد: حضور آگاهانه مردم در مناسبت های ملی و مذهبی از جمله 22بهمن و روز جهانی قدس و انعکاس آن از سوی رسانه خود نشان دهند عمق عظیم پیوند ناگسستنی مردم با آرمانهای انقلاب و امام راحل است.

 

مردم ایران اسلامی دوستدار انقلاب هستند

وی با تقدیر از حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در روزقدس و 22بهمن ماه گفت: حضور با صلابت مردم در روزهای قدس چند سال اخیر و متقارن شدن  آن با فصل گرما نشان از اوج اخلاص و خلوص مردم ایران اسلامی به آرمانها انقلاب است.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حضور مقتدر مردم در مراسم 22بهمن را رفراندومی دوباره و یک آری دیگر به بقای این انقلاب و نظالم اسلامی دانست و گفت: هرکجا که این نظام نیاز به مردم داشته است، مردم نیز با تمام وجود آمده اند و از این انقلاب دفاع کرده اند.

 

خاضع به برگزاری مناسبت های مهم از سوی این نهاد اشاره کرد و گفت: این نهاد وظیفه برگزاری با شکوه مناسبتهای مهمی از جمله 12فرودین ماه روز جمهوری اسلامی ایران،قیام 14خرداد ، 15خرداد سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب ، هفتم تیر ماه سالروز شهادت دکتر بهشتی ،هشتم شهریور ماه سالروز شهادت دکتر رجایی و باهنر رئیس جمهور محبوب و نخستن وزیر با اخلاص انقلاب،13آبانماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و از همه مهم تر سالروز حماسه بی بدیل 9دی ماه و 22بهمن ماه را بر عهده دارد.

 

حماسه 9دی روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی

وی به حماسه با شکوه 9دی ماه 88 و 23تیر 78اشاره کرد و گفت: دشمن در9دی ماه 88 با توطئه های رنگین خود و با هم دستی برخی مرعوبین داخلی قصد توطئه و بر چیده کردن این انقلاب را داشتند که با حضور آگاهانه و با صلابت مردم نقشه آنان ناکام ماند و این روز بزرگ برگی زرین در تاریخ انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه حوادث سال 88 با همراهی دشمنان و برخی عوامل داخلی انجام شد، گفت: عده‌ای خواص بی‌بصیرت دشمنان انقلاب را در این توطئه و فتنه که با هدف براندازی انقلاب شکل گرفت همراهی کردند.

 

 

این مسئول به خسارت‌های فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: تشدید تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و افزایش فشارها علیه نظام و انقلاب از سوی استکبار جهانی و کشورهای غربی از خسارت‌های حوادث بعد از انتخابات سال 88 بود.

 

خاضع مردم را مولفه اصلی قدرت نظام اسلامی دانست و افزود: حضور پرشور مردم در 9 دی ماه سال جاری این امر مهم را به دشمنان ثابت کرد.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک