آخرین اخبار

10. مرداد 1395 - 16:31   |   کد مطلب: 5690
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه بابیان اینکه در حال حاضر تمام سیستم خنک کننده ما با تمام قدرت دارد کار می کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه سیستم خنک کننده ما از نوع سیستم چیلری است و با توجه به شرایط شرجی هوا، این سیستم کششی بیش از این در این شرایط ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید غفار شفایی رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران در رابطه با نارضایتی بیماران و همراهان در بخش جراحی و بخش های دیگر در بحث مشکلات سرمایشی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت توضیحاتی ارائه داد.

 

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه بابیان اینکه در حال حاضر تمام سیستم خنک کننده ما با تمام قدرت دارد کار می کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه سیستم خنک کننده ما از نوع سیستم چیلری است و با توجه به شرایط شرجی هوا، این سیستم کششی بیش از این در این شرایط ندارد.

 

شفایی با بیان اینکه در جاهایی که از کولر های دوتکه استفاده کردیم هوای خنک در بخش هایمان داریم ، ادامه داد:با توجه به اینکه ظرفیت برق بیمارستان در یک حد خاصی است و توانایی اضافه کردن کولرهای بیشتر در بیمارستان رانداریم .

 

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه گفت: پیگیر افزایش ظرفیت برق بیمارستان هستیم تا بتوانیم مشکل موجود را در شرایط بدی وشرجی هوا برطرف نماییم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک