آخرین اخبار

1. مرداد 1395 - 15:52   |   کد مطلب: 5627
نماینده گچساران و باشت در مجلس با اشاره به تدوین برنامه ریزی 4ساله عملیاتی اشتغال در این شهرستان ،گفت: اشتغال و تولید در بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی یکی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این برنامه ۴ ساله است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی ۴ ساله عملیاتی اشتغال و تولید بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی در گچساران،گفت:برنامه‌ای ۴ ساله در حوزه‌های مختلف همچون توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و شهری برای پیشرفت و توسعه  گچساران و باشت تدوین شده است.

 

وی افزود: اشتغال و تولید در بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی یکی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این برنامه ۴ ساله است.

 

تاجگردون با اشاره به ظرفیت‌های گچساران در بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی،تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در این حوزه‌ها دارد و استفاده و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها ضروری است.

 

حل مشکل فاینانس پتروشیمی گچساران

 

وی هدف از تدوین برنامه ۴ ساله را خروج گچساران از مشکلات به ویژه مشکل اشتغال برشمرد و افزود: اجرای این برنامه بهترین فرصت برای رونق تولید و اشتغال در این شهرستان است ودراین برنامه همه بخش‌ها از جمله صنعت، کشاورزی، اشتغال، فرهنگ و هنر و عمران شهری و سایر بخش‌ها دیده شده است.

 

تاجگردون درادامه با اشاره به اینکه سرعت کار در پتروشیمی گچساران افزایش می‌یابد، افزود: خوشبختانه مشکل فاینانس پتروشیمی این شهرستان حل شده و اکنون مشکلاتی در بخش آب، برق و گاز دارد که انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های مربوطه به زودی این مشکلات را برطرف کنند.

 

 طرح بزرگ پرورش شترمرغ درگچساران

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس اظهارکرد: در حوزه کشاورزی طرح بزرگ پرورش شترمرغ در این شهرستان اجرا خواهد شد و این طرح می‌تواند برای حداقل ۳ هزار نفر در این شهرستان شغل ایجاد کند.

 

وی درادامه با اشاره به اجرای طرح آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی در گچساران ،افزود: ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی در این شهرستان آبیاری و در قالب این طرح برای چند هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

 

تاجگردون تاکید کرد: مدیران برای اجرا و عملیاتی کردن این برنامه ۴ ساله احساس مشارکت داشته و روحیه خدمت به مردم را در خود تقویت کنند.

منبع:آفتاب جنوب

انتهای پیام/م/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک