آخرین اخبار

1. مرداد 1395 - 15:33   |   کد مطلب: 5625
امام جمعه موقت دیشموک از مسؤولین دیشموک خواست در خصوص مسأله آب و برق تلاش کنند چرا که این خواسته‌ به‌حق مردم است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی دیشموک، اظهار کرد: سه‌شنبه پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم حجت‌الاسلام سید محمود طالقانی را گرامی‌ می‌داریم.

 

امام جمعه موقت دیشموک افزود: ای کسانی که ایمان آوردید، چون برای نماز روز جمعه ندا داده شد، بسوی ذکر خدا بشتابید و داد و ستد را رها کنید که این برای شما بهتر است.

 

وی بیان کرد: اقامه اولین نماز جمعه در مکان علمی به نام دانشگاه تهران نشان دهنده پیوند عمیق علم با عبادت و سیاست با دیانت است.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک در ادامه تصریح کردید: دست به دست هم دهید و با هم برادر شوید، زیرا اسلام همه را به توحید و تشکیل اجتماعات دعوت می‌کند که نماز روز جمعه این امر مثبت را تحقق می‌بخشد. 

 

وی خاطرنشان کرد: در پنج مردادماه و چنین روزی، سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد در سال 1367 را داریم.

 

امام جمعه موقت دیشموک اذعان کرد: سازمان مجاهدین خلق با جمع‌آوری سلاح‌ها از پادگان‌ها و جذب و اغفال جوانان و سازماندهی آنان، در صدد خیانت به اسلام و مسلمین برآمدند.

 

وی گفت: پس از اعلام جنگ مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و آشکار شدن چهره نفاق مجاهدین خلق، «عملیات مرصاد» به لطف الهی به مرگ سیاسی و نظامی سازمان مجاهدین خلق تبدیل شد و این روز را هم تبریک عرض می‌کنیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک با اشاره به خنده‌‌آور بودن طرح اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران، گفت: هر روز به بهانه آزمایش‌های موشکی و نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم تحریم‌هایی علیه کشور ما تصویب می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه، آمریکا حامی جنایت‌ها و عامل سر بریدن شیعیان و ارسال سلاح‌ها به اقصی‌نقاط دنیا و ظلم و ستم است، تصریح کرد: آیا این‌ها همه ظلم و ضد حقوق بشر نیست که ایران را به حمایت از تروریسم محکوم می‌کنند!.

 

امام جمعه موقت دیشموک بیان داشت: از مسؤولین و تیم مذاکره‌کننده و هیأت همراه انتظار می‌رود که در مقابل سران کفر و حامیان ظلم و ستم غلظت رفتار داشته باشند.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک با بیان اینکه، مُهر برجام خشک نشده بود، تحریم‌هایی جدید علیه ما تصویب می‌شد، خاطرنشان کرد: اُبهت و عظمت ملت شریف ایران بیش از آن است که در مقابل آمریکای جنایتکار خار شود و ساکت بایستد و هیچ حرفی نزند.

 

وی از مسؤولان خواست تا در مقابل بی‌ادبی‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا، غلظت رفتار داشته باشند چرا که این حرکات و رفتارها با عقل جور در نمی‌آید.

 

امام جمعه موقت دیشموک از مسؤولین دیشموک خواست در خصوص مسأله آب و برق تلاش کنند چرا که این خواسته‌ به‌حق مردم است.

 

وی در پایان متذکر شد: شهرداری در خصوص نظافت جداول و معابر و اطراف شهر دقت لازم داشته باشد.

انتهای پیام: و/ا

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک