آخرین اخبار

21. تير 1395 - 22:51   |   کد مطلب: 5542
عدل هاشمی‌پور در حاشیه بازدید وزیر صنعت معدن وتجارت از کارخانه آجر دهدشت با بیان اینکه تنها کارخانه‌ای که در کهگیلویه مایه امیدواری جوانان و رونق شهرستان است کارخانه آجر دهدشت است اضهار کرد: برای راه‌اندازی خط دوم تولید این کارخانه دست وزیر را می‌بوسم،اجازه ندهید که این کارخانه هم تعطیل شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور در حاشیه بازدید وزیر صنعت معدن وتجارت از کارخانه آجر دهدشت با بیان اینمه تنها کارخانه‌ای که در کهگیلویه مایه امیدواری جوانان و رونق شهرستان است کارخانه آجر دهدشت است اضهار کرد: برای راه‌اندازی خط دوم تولید این کارخانه دست وزیر را می‌بوسم،اجازه ندهید که این کارخانه هم تعطیل شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابیه کهگیلویه قفل هستند افزود: سرمایه‌گذاران این واحدهای تولیدی به خاطر 100 تا 200 میلیون تومان راهی زندان شده‌اند.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی‌پور بیان کرد: سونامی بیکاری، اعتیاد و طلاق شهرستان را فرا گرفته و برای نجات این شهرستان باید صنعت را فعال کرد.

 

عدل هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه وزیر تسلط خوبی بر مجموعه صنایع استان داشتند، عنوان کرد: باتوجه به وعده‌ای که در گذشته داده بودیم تصمیم بر این شده که شرکت کوثر و شرکت ایمیدرو که یکی از شرکت‌های دولتی وابسته به وزارت صنعت و معدن است می‌توانند به صورت مشترک در سفر هیئت دولت با کلنگ‌زنی معدن فسفات چرام این پروژه عملیاتی شود و دغدغه مردم شریف چرام برطرف شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی بیان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین بازدید هوایی از کارخانه سیمان دهدشت، سیمان سپو و پتروشیمی دهدشت داشتند.

 

هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: بحث کنسرسیوم پتروشیمی دهدشت آماده شده  است و مجوز این کار را به صورت کتبی  از وزیر نفت دریافت کردیم.

 

وی تصریح کرد: کارخانه سپو و فعال شدن معدن در مردادماه امسال در دستور کار قرار دارد.

پایگاه خبری کهگیلویه

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشخصات و ویژگی‌های معدن نیترات دیشموک، فسفات قیام، و 9 معدن بوکسیت سرفاریاب برای وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحات کامل ارائه شد و راهکارهای اصولی و عملی ارائه شده و در جلسات بعدی عملکرد آنها اعلام می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک