آخرین اخبار

20. تير 1395 - 11:03   |   کد مطلب: 5525
مسئول روابط عمومی اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم به منظور بازدید از برخی پروژه های صنعتی فردا به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،یوسف تازش در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت دولت یازدهم به استان خبر داد و گفت: وزیر صنعت به منظور بازدید از برخی پروژه های مهم صنعتی استان فردا رأس ساعت 14 به استان سفر خواهد کرد.

 

وی به پروژه های که قرار است وزیر صنعت در استان از آنها بازدید کند اشاره کرد و افزود: کارخانه سیمان دشت روم ،سیمان مارگون، مجتمع صنعتی پلی اتیلن باقری و چند پروژه دیگر از پروژه های بازدیدی وزیر صنعت در مرکز استان که به صورت زمینی از انها بازدید خواهد کرد. 

 

مسئول روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان به بازدید هوایی وزیر از برخی پروژه های دیگر استان اشاره کرد و گفت: بازدید برخی دیگر از پروژه های مهم استان به وسیله پرواز هوایی صورت خواهد گرفت که می توان به پروژه های شهرستان کهگیلویه و گچساران اشاره کرد.

 

تازش به نشست وزیر صنعت با مدیران استانی در همین روز اشاره کرد و گفت: بعد از بازدید وزیر صنعت از این پروژه ها شورای اداری استان با ریاست وزیرصنعت در ساعت 7و45دقیقه نیمه شب برگزار خواهد شد.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک