آخرین اخبار

20. تير 1395 - 10:59   |   کد مطلب: 5524
عامل تاخیر سفر هیئت دولت به استان کدام است؟
کلنگ زنی های بی پشتوانه یا ناراحتی و ترس از برخورد مدیران استان؟
سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی قرار است محقق شود که کابینه تدبیر و امید در سی اُمین مقصد سفرهای استانی خود نه طرح و پروژه ی آنچنانی برای افتتاح دارد و نه مدیر و مسئولی که مشتاق حضور هیئت دولت به استان باشد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در چند ماه اخیر بخصوص از ابتدای سال جاری پیگیری خبر سفر هیئت دولت به یکی از سوژه های اصلی و مهم رسانه های خبری و به تبع آن مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مبدل شده است.

 

خبری که هنوز صحت و سقم آن در هاله ای از ابهام قرار داشته و همین موضوع کافیست تا مردمی که تا امروز خود را با بهانه های مختلف برای نیامدن کابینه دولت اعتدال به دیار دلیرمردان و شیر زنان کهگیلویه و بویراحمد توجیه می کردند، حال با خاطری آزرده و ناراحت، دلیل این بی مهری دولت تدبیر وامید نسبت به این خطه از میهن اسلامی را از مسئولان ارشد استانی جویا شوند.

 

استانی که قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری و همت بلند خود برای اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران نشان داده است.

 

 از جنگ بجستان و تنگ تامردای تا حضور پرشور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و حضور حماسی و کم نظیر در بزنگاه های حساس سیاسی و اجتماعی.

 

که تمامی این موارد نشان دهنده خواست و اراده قوی مردان و زنان غیور این دیار برای احتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین جوامع بین المللی است.

 

 

این درحالی است که در صورت تحقق وعده سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه های آتی، درشرایطی شاهد حضور کابینه تدبیر و امید در سی اُمین مقصد سفرهای استانی خود خواهیم بود که نه طرح و پروژه ای برای افتتاح باقی مانده و نه مدیری و مسئولی که مشتاق حضور هیئت دولت به استان باشد.

 

 

چرا که به دلیل کلنگ زنی پروژه ها وافتتاح طرح های بدون پشتوانه مالی توسط نمایندگان مجلس تازه نفس دهم در استان برای پر کردن کم کاری های قبل خود از یک طرف و ناراحتی و عصبانیت مدیران ارشد اجرایی دولت یازدهم در استان (که به عنوان مثال می توان به حواشی سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دفتر ریاست جمهوری به استان و درگیری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با وی اشاره کرد) که از تحقق نیافتن و عدم همراهی کابینه آقای روحانی از برنامه های آن ها در استان به ستوه آمده اند از سوی دیگر، می توان نتیجه گرفت که دولت یازدهم در صورت سفر به این استان با وضعیت مناسب و مطلوبی روبرو نخواهد شد.

 

با این وجود باید دید کدام یک از این عوامل مانع سفر هیئت دولت به استان است؟

کلنگ زنی های و افتتاح دیمی پروزه های فاقد منابع مالی مناسب که دیگر دلیلی برای سفر هیئت دولت به استان باقی نمی گذارد یا به قول یکی از سایت های محلی و حامی یکی از نمایندگان استان، برخورد بد مدیران با مسئولان کشوری؟

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک