آخرین اخبار

9. تير 1395 - 12:31   |   کد مطلب: 5463
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی ارائه آگهی‌ ادارات به مطبوعات در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،رضا دهبانی‌پور در آیین ضیافت افطار استاندار با حضور خبرنگاران اظهار کرد: باید به سمت مجوزدار کردن پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در استان حرکت کنیم چرا که در صورت مجوزدار بودن، مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر در استان تعداد 24 پایگاه اطلاع‌رسانی مجوزدار داریم.

وی با بیان مشکلاتی که سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به دلیل نداشتن  مجوز ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی وزارت ارشاد به گونه‌ای است که در آینده سایت‌های مجوزدار نیز مانند رسانه‌های مکتوب یارانه خواهند گرفت و این موضوع اکنون در دست مطالعه است.

دهبانی‌پور یکی از مشکلات را مربوط به ارائه مستقیم آگهی‌ها از سوی ادارات به مطبوعات ذکر کرد و گفت: از اتفاق‌های مهم در کشور و در استان ساماندهی آگهی‌ها است که در وزارت ارشاد برای این موضوع تصمیم گرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در وزارت ارشاد تصمیم گرفته شد که دستگاه‌ها در سامانه ثبت‌نام کنند و آگهی‌های خود را به ارشاد بدهند تا ارشاد توزیع عادلانه‌ای در زمینه آگهی‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه در روش‌های فعلی ممکن است مفسده‌هایی ایجاد شود خاطرنشان کرد: با توزیع عادلانه آگهی‌ها همه مشکلات در این زمینه برطرف خواهند شد.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک