آخرین اخبار

20. خرداد 1395 - 16:50   |   کد مطلب: 5388
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کمک به خروج از بن‌بست، چراغ راهسازی را در کهگیلویه بزرگ روشن می‌کنیم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور در نشست با پیمانکاران راهسازی شهرستان کهگیلویه، مسؤولان اجرایی این شهرستان، فرماندار و سایر دست‌اندرکاران حوزه راهسازی اظهار کرد: جلساتی که با حضور مسؤولان و نمایندگان برگزار می‌شود باید خروجی لازم را داشته باشد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسات باید ماهیانه برگزار شود تا بتوانیم کنترل بیشتر و بهتری بر روی پروژه‌ها داشته باشیم و وضعیت پیشرفت پروژه‌ها نیز مشخص شود.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مشکلاتی که در استان ما وجود دارد به دولت‌ها ربطی ندارد بلکه بسیاری از مشکلات به خود ما و رفتارهایمان برمی‌گردد.

 

هاشمی‌پور تصریح کرد: باید در برخی از رفتارها تجدید نظر کرد و به آن چه که در کارها و پروژه‌ها متعهد می‌شویم عمل کنیم تا مشکلات مردم برطرف شود.

 

وی از وجدان کاری به عنوان مهم‌ترین مقوله برای موفقیت در کارها یاد کرد و گفت: باید وجدان کاری را سرلوحه برنامه‌ها و کارها قرار دهیم و آن چه را که تعهد کرده‌ایم به درستی انجام دهیم تا کارها بر زمین نماند.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کهگیلویه در حال حاضر با همه مشکلاتی که دارد به کار نیاز دارد نه به آدم‌های سیاسی، افزود: باید به کمک همدیگر چراغ راهسازی را در کهگیلویه روشن کنیم.

 

وی با اشاره به این که مجلس کنونی مجلس کار است و نمایندگان بر اشتغال تأکید فراوان دارند، افزود: در این مجلس عزم همه بر کار و کمک به اشتغال است که در این چند روز گذشته از مجلس نمایندگان با جدیت این موضوع را پیگیری کرده‌اند.

 

هاشمی‌پور با قدردانی از مسؤولان حوزه راهسازی که پروژه‌ها را به دلیل کمبود اعتبارات رها نکرده‌اند، افزود: با کار جهادی باید مشکلات استان را در حوزه راهسازی به تدریج برطرف کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک