آخرین اخبار

20. خرداد 1395 - 16:47   |   کد مطلب: 5387
با حضور مسؤولان، پیمانکاران و نماینده مردم در مجلس صورت گرفت
بررسی مشکلات 30 پروژه راهسازی شهرستان کهگیلویه
با حضور مسؤولان و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، مشکلات 30 پروژه راهسازی شهرستان کهگیلویه مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، با حضور تنی چند از پیمانکاران حوزه راه در استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن فدایی مدیرکل راه و شهرسازی استان و عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی مشکلات حوزه راهسازی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه راهسازی مهم‌ترین حوزه در زمینه پروژه‌های عمرانی در سطح استان و شهرستان کهگیلویه است، اظهار کرد: محور توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد راهسازی برای خروج از بن‌بست است.

 

فدایی بیان کرد: در شهرستان کهگیلویه نیز همانند سایر نقاط استان چندین پروژه راهسازی در دستور کار است که جمعا تعداد آن‌ها 30 پروژه می‌شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: مبلغ اعتبارات این تعداد پروژه در شهرستان کهگیلویه 60 میلیارد تومان است.

 

این مسؤول افزود: پروژه‌هایی که دارای اولویت هستند در این شهرستان در دست بررسی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تعداد 3 پروژه ورودی‌های شهر دهدشت اشاره کرد.

 

فدایی مهم‌ترین مشکل را در خصوص تخصیص اعتبارات دانست و گفت: کارهایی که تاکنون انجام شده چندین برابر تخصیص‌ها بوده و نشان‌دهنده عزم راه و شهرسازی استان برای تکمیل پروژه‌های راهسازی در استان و در شهرستان کهگیلویه بزرگ است.

 

وی تصریح کرد: اعتبارات با تخصیص‌ها هماهنگی ندارد اما این موجب نشده که کارها را انجام ندهیم و دست روی دست بگذاریم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان با تقدیر از پی‌گیری‌های عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواستار ادامه این روند تعاملی برای رفع مشکلات حوزه راهسازی در منطقه کهگیلویه شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک