آخرین اخبار

22. خرداد 1395 - 15:53   |   کد مطلب: 5383
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه 44 پزشک متخصص در مراکز درمان این شهرستان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: نبود پزشک متخصص گوش، حلق و بینی دغدغه مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،سید غفار شفایی در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی دو کلینیک تخصصی در راستای اجرای طرح تحول سلامت اظهار داشت: کلینیک‌ شماره یک واقع در ابتدای خیابان سپاه و کلینیک شماره دو در خیابان مذکور پارسی با تعرفه دولتی به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: این کلینیک‌ها به صورت موقت جهت ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان بوده و جوابگوی نیاز نیست.

 

وی با بیان اینکه حجم مراجعات به این مراکز درمانی از زمان اجرای طرح تحول افزایش چشمگیری داشته است افزود: احداث کلینیک تخصصی دولتی در محوطه بیمارستان در حال اجرای عملیات است.

 

شفایی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 45 درصد عنوان و تصریح کرد: تلاش می‌شود کلینیک تخصصی سال 96 به بهره‌برداری برسد.

 

این مسؤول از راه‌اندازی مجدد کلینیک دیابت در دهدشت خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل جدید کلینیک دیابت که مدتی تعطیل شده بود بازگشایی خواهد شد.

 

شفایی با بیان اینکه متخصص توانبخشی به مجموعه پزشکان مراکز درمانی شهرستان اضافه شده است گفت: در حال حاضر 44 پزشک متخصص در سیستم دولتی درمان شهرستان به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

به گفته شفایی به جز متخصص در رشته گوش،حلق و بینی در سایر رشته‌ها پزشک متخصص در شهرستان وجود دارد.

 

وی افزود: با همکاری معاونت درمان علوم پزشکی استان رایزنی‌هایی برای تأمین متخصص گوش،حلق و بینی از بهبهان انجام شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک