آخرین اخبار

17. خرداد 1395 - 18:04   |   کد مطلب: 5371
مدیر شرکت برق کهگیلویه مطرح کرد
تلاش برای تغییر تعرفه برق کهگیلویه به گرمسیری یک
مدیر شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه با بیان اینکه تعرفه برق این شهرستان بر اساس تعرفه مناطق گرمسیری دو محاسبه می‌شود گفت: تلاش می‌کنیم این تعرفه را به گرمسیری یک تغییر دهیم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، خسرو پرویزی مدیر شبکه توزیع برق کهگیلویه با اشاره به اقدامات انجام شده برای تغییر تعرفه برق شهرستان از گرمسیری دو به یک تصریح کرد: شهرستان‌های همجوار به دلیل شرایط اعلام شده از جمله رطوبت و گرما تعرفه گرمسیری دو گرفتند.

 

پرویزی افزود: شهرستان کهگیلویه با توجه به اطلاعات هواشناسی طی 6 سال اخیر شرایط مورد نظر برای رطوبت هوا را نداشته و به همین دلیل با تعرفه گرمسیری نوع دو محاسبه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان لنده با اقلیم بهمئی مشابهت دارد افزود: در چرام نیز اقلیم آب و هوایی به دلیل سد کوثر دارای رطوبت و گرم و اقلیم مشابه گچساران اعلام شده است.

 

مدیر شبکه توزیع برق کهگیلویه افزود: بر اساس اطلاعات هواشناسی اقلیم کهگیلویه گرم معتدل اعلام شده و با وجود گرمای شدید اما به دلیل شرجی نبودن حائز شرایط مناطق گرمسیری یک در محاسبه تعرفه برق نشده است.

 

پرویزی تصریح کرد: نماینده سابق شهرستان در مجلس برای تغییر تعرفه برق تلاش‌هایی انجام داده بود و نماینده فعلی نیز در جریان پیگیری‌های گذشته قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: تلاش برای تغییر تعرفه برق با همکاری نماینده شهرستان در مجلس ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک