آخرین اخبار

13. خرداد 1395 - 21:08   |   کد مطلب: 5363
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از پشت پرده سند‌سازی و تحریف واقعیات تاریخی توسط بی‌بی‌سی‌ رسانه روباه صفت در مورد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) پرده برداشت.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در روزهای گذشته بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گزارشی مخدوش که مهر سند بر روی آن حک شده است مدعی گردید که امام خمینی پیش از یپروزی انقلاب از طریق برخی شخصیت‌ها به کارتر رئیس جمهور آمریکا پیغامی محرمانه فرستاده بودند‌.

 

در همین رابطه، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی شخصیتی بزرگ و ماندگار در تاریخ بشریت است، امامی که پس از گذشت سالیان زیادی از ارتحال جانسوز و ملکوتی همچنان یاد و خاطر ایشان در ایران و جهان گرامی داشته ‌می‌شود.

 

وی با بیان اینکه، یکی از بهترین مناسبت هایی که می شود درباره ایران، انقلاب و اسلام صحبت کرد این ایام است، افزود: این روزها یادآور روزهای بزرگ و تعیین‌ کننده‌ای است، امروز رحلت امام عزیزی است که 15 خرداد را آفرید که نتیجه‌اش حکومتی اسلامی و الهی به نام جمهوری اسلامی ایران است.

 

این نماینده اصلاح طلب با اشاره به سند‌سازی و تحریف واقعیات تاریخی در مورد شخصیت امام خمینی (ره)، بیان داشت: جدیداً یکی از رسانه های غربی با تحریف کامل سندی ادعایی را بعد از 53 سال پخش کرد با این عنوان که امام راحل درصدد حفظ منافع امریکا بوده است.

 

تاجگردون با خنده دار بودن و کذب بودن این سند ادعایی که مربوط به نیمه آبان 42 است، گفت: دشمنان ما، خصوصاً رسانه های وابسته به آنان با انتشار چنین اسناد کذبی سعی می کنند بین نسل های مختلف انقلاب با آرمان های امام جدایی بیندازند و این پایداری و همبستگی را از بین ببرند.

 

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قطعاً این سخنان کذب این رسانه روباه صفت را هیچ کس باور نمی کند چراکه همگان امام را با استبدادستیزی، استعمارگریزی و البته دشمنی با آمریکا می شناسند؛ ولی باید بدانیم هدف دشمنان نظام از انتشار چنین سخنانی چیست؟

 

وی ادامه داد: هدف آنان از انتشار این مدارک جعلی بعد از 53 سال این است که می خواهند یک انفصال بین جوانان و امام بوجود بیاورند و این باور و ذهنیت را به نسل جوان ما القاع کنند که همه چیز در مورد بزرگان کشورمان دروغ بوده و آنها در خفاء به فکر خویش بودند.

 

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نباید رسالت تاریخی خود درباره آشنایی نسل جوان با آرمان های امام و انقلاب را فراموش کنیم و هرگز نباید بگذاریم پیوند بین امام و نسل هایی که بوده اند و می آیند قطع شود.

 

وی در پایان، درک افکار، رفتار و سخنان امام را سبب محکم شدن پایه های انقلاب دانست و گفت: اگر افکار امام راحل فراموش شود قطعا باعث تضعیف پایه های انقلاب خواهد شد.

 

گفتنی است، درحالی که سراسر زندگی امام خمینی(ره) درمبارزه با ستم خلاصه شده است و در شرایطی که آمریکا هیچ دشمنی سرسخت تر از امام و انقلاب او نمی شناسد، این بار BBC رسانه وابسته به وزارت خارجه انگلیس در خباثتی جدید مدعی شده اسنادی به دست آورده که حکایتی جز این واقعیت را روایت می کند.

 

در همین حال بی بی بی سی فارسی برآن است تا به زعم خود این اسناد را افشا کند تا انتشار این به اصطلاح اسناد فقط توجه این بنگاه شایعه پرداز را به این نکته باید جلب کرد که سند ادعایی مربوط به نیمه آبان 42 چنانکه بی بی سی مجبور به اعتراف است بی توجه به شرایطی مستمسک قرار می گیرد که دقیقا امام خمینی(ره) به خاطر مخالفت جدی و اعلام حضور در سپهر سیاسی ایران در 15 خرداد دستگیر و محبوس گردید.

 

منبع: باشت نیوز

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک