آخرین اخبار

13. خرداد 1395 - 21:06   |   کد مطلب: 5362
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- طی حکمی ابراهیم آروند -مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان دبیر شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی منطقه 7 کشور منصوب کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، فضل لله ایرجی کجوری - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- طی حکمی ابراهیم آروند -مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی- را به عنوان دبیر شورای مدیرا ن فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی منطقه 7 کشور منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای ابراهیم آروند

مدیر محترم امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

با عنایت به انتخابات انجام شده در گردهمائی معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور در تاریخ 31 فروردین 95، و نظر موافق شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی دانش گاههای منطقه 7 کشور با استقرار دبیرخانه آن منطقه در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، جناب عالی به مدت دو سال به عنوان دبیر شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی منطقه 7 کشور منصوب می شوید.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه خطاب به آقای آروند آورده است: امید است با توجه به شایستگی ها، تجارب مفید و حسن سابقه در همکاری و همراهی معاونان و مدیر ان محترم حوزه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها بویژه در سطح منطقه 7 در خدمت شایسته و ارزنده به جامعه دانشگاهی بر اساس اهداف و سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاههای کشور موفق باشید.

ابراهیم آروند قبل از این نیز در یک دوره دو ساله از اردیبهشت 93 تا اردیبهشت 95 به عنوان دبیر شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطبقه 7 انتخاب شده بود.

منطقه 7 شامل دانشگاههای دولتی استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

گفتنی است ابراهیم آروند اهل روستای الگن شهرستان کهگیلویه است که سالها در عرصه فرهنگی این شهر مشغول به فعالیت بوده و هم اکنون مدیرفرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون است که کمک شایانی به دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی که در دانشگاه های کازرون مشغول به تحصیل هستنند، کرده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک